החל מהיום

הסוף לתורים, תור לניתוח כירורגי תוך שבוע בלבד

מתייעלים עבור המטופלים: מעתה כבר לא צריך זמן רב לניתוח כירורגי וזמן ההמתנה המירבי מתקצר משמעותית לעד שבוע ימים בלבד | את הניתוחים מבצע ד"ר קולר, מנהל המחלקה הכירורגית, מומחה ותיק ומנוסה בכירורגיה כללית ובניתוחי מעי | הניתוחים מתבצעים במסלול ציבורי על חשבון קופות החולים | מבוטחי מכבי ומאוחדת לא צריכים להביא ט.17 (בריאות).

ד"ר קולר, מנהל המחלקה הכירורגית בביה"ח מעייני הישועה (צילום: באדיבות המצלם)

במרכזים רפואיים רבים ההמתנה לניתוחים כירורגים יכולה להימשך גם חודשים רבים. במרכז הרפואי מעיני הישועה עושים הכל להקל עליכם. מעתה ניתן לקבוע תור עם זמן המתנה מקוצר של כשבוע בלבד.

ניתוחים כירורגים אינם עניין נעים, בטח אם זמן ההמתנה אליו ארוך ומייגע. במרכז הרפואי מעיני הישועה דואגים להתייעל ולהשתפר בכל העת ופועלים לקצר תורים ככל האפשר לנוחות המטופלים.

בין הניתוחים שמבצע ד"ר קולר: תיקון בקע ושחזור דופן הבטן, לפרוסקופיה – ניתוח זעיר פולשני, כריתת כיס מרה, ניתוחי מעי גס ורקטום וניתוחי פרוקטולוגיה.

ד"ר משה קולר מנהל המחלקה הכירורגית במרכז הרפואי מוסר: "דווקא בתקופה זו חשוב לחזק את העורף. בעוד המרכזים הרפואיים בצפון ובדרום מתעדפים ובצדק את פצועי המלחמה, ניתנת לנו האפשרות לחזק כאן את העורף בצורה היעילה ביותר. אני שמח על ההצלחה בקיצור התורים ומאחל לכולנו שניפגש תמיד בבשורות טובות".

מהמרכז הרפואי מעיני הישועה נמסר: "כמי שחורטים על דגלם טיפול מקצועי, איכותי ואנושי, חשוב לנו מאוד להקל כמה שניתן על המטופלים. קיצור משך ההמתנה לניתוח משמעותי וחשוב. נמשיך לפעול לקיצור תורים אצל הרופאים המומחים ביותר בתחומם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר