סכסוך רפואי

מד"א החליטו לא לפנות ילדים ל'מעייני הישועה' וחזרו בהם

במד"א החליטו שלא לפנות ילדים לביה"ח מעייני הישועה בב"ב, זאת אחרי שבעקבות עומס רופא ביקש מהם להעביר ילד לבילינסון. הבוקר בוטלה ההחלטה. פרופ' רביד: "זה לא בסמכותם" (בריאות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מפות גוגל)

סכסוך רפואי: בארגון מד"א הוחלט שלא לפנות ילדים לבית החולים "מעיניי הישועה" בבני ברק, אולם הבוקר (ראשון) יושרו ההדורים וההחלטה בוטלה - כך נודע ל"כיכר השבת".

הפרשייה החלה, כשבמד"א פינו ילד לבית החולים מעייני הישועה, אלא ששם בעקבות עומס במחלקה, ביקש אחד הרופאים מהפרמדיקים של מד"א לפנות את הילד לבית החולים בילינסון, בעקבות כך החליטו במד"א שלא לפנות ילדים למעייני הישועה.

אלא שכאמור, הבוקר חזרו בהם במד"א מההחלטה ולאחר שיחות הבהרה עם בית החולים, הוחלט לשוב ולפנות ילדים למעייני הישועה.

המנהל הרפואי של בית החולים, פרופסור מוטי רביד אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר "ההחלטה בוטלה הבוקר. מד"א החליט שהוא מלמד אותנו לקח ואין לו סמכות לכך ובסוף הוא ביטל את ההחלטה".

רביד הסביר כיצד הפרשה החלה: "הגיע אמבולנס של מד"א לפנות ילד לבית החולים אצלנו, ואחד הרופאים שהיה עמוס בחולים, בדק את הילד וראה שמצבו בסדר וביקש לפנותו לבית החולים בילינסון".

"במקום להרים אלי טלפון ולהסביר לי מה קרה, הוחלט במד"א שהוא הבוס והוא לא מפנה ילדים אלינו. זה בוטל כי הם הבינו שלא כך הם היו אמורים להתנהג", הוסיף.

רביד הוסיף, "שוחחתי עם הרופא כמה דקות אחרי המקרה והוא התנצל על כך. הוא היה צריך לקרוא לרופא תורן ולא להפנות לבית חולים אחר".

ממד"א נמסר בתגובה: "מד"א אינו מפלה בין בתי החולים. במקרה המדובר סירב בית החולים מעייני הישועה לקבל לטיפול 3 ילדים שפונו על אמבולנסים והצוות ונאלץ לחפש עבורם פיתרון אחר. נסיבות המקרה עדיין בבדיקה אולם בעקבות המקרה ניתנה הנחייה זמנית שלא לפנות ילדים לבית החולים עד הטיפול בבעיה. לאחר שהנושא טופל בבית החולים המצב מבחינתנו שב לקדמותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר