שת"פ פורה

יו"ר ארגון 'מזור' הרב שמעון רגובי נפגש עם גדולי המומחים ב'הדסה עין כרם'

בין היתר נפגש הרב רגובי עם ד"ר יהושע קרוגר, נוירואופוטומולוג ואחד מטובי המומחים לרפואת עיניים בישראל וכן עם פרופ' יורם וייל, מומחה בכירורגיה אורתופדית ומנהל יחידת הטראומה האורתופדית בהדסה עין כרם • לאחר שיחות מקצועיות עם המומחים סוכם על העמקת שיתף הפעולה בין ביה"ח הדסה לארגון 'מזור' (רפואה)

יו"ר ארגון 'מזור' הרב שמעון רגובי עם בכירי הרופאים ב'הדסה' (צילום: באדיבות המצלם)

במסגרת סדרת הפגישות אותם מקיים יו"ר ארגון 'מזור' הרב שמעון רגובי עם בכירי הרופאים בבתי החולים השונים, במטרה להביא את מיטב הידע המקצועי והטיפולים החדשניים למטופלים, קיים הרב רגובי בימים האחרונים סיור מקצועי בבית החולים הדסה עין כרם, שם נפגש עם בכירי המרכז הרפואי וקיבל סקירות מקצועיות.

בין היתר נפגש הרב רגובי עם ד"ר יהושע קרוגר, נוירואופוטומולוג ומומחה לרפואת עיניים במערך שירותי רפואת עיניים של ביה"ח הדסה. ד"ר קרוגר נחשב לאחד מטובי מומחי העיניים בישראל, שרבים מבקשים להגיע למרפאתו בשל מומחיותו הרבה ובשל כך התורים נקבעים למס' חודשים קדימה. הרב רגובי, שהגיע לפגישה בשל מקרה דחוף שלא סובל דיחוי, סיכם עם ד"ר קרוגר על המשך שיתוף פעולה בתחום רפואת העיניים לטובת רבים המגיעים למשרדי 'מזור' הזקוקים לטיפולים דחופים.

כמו כן נפגש הרב רגובי עם פרופ' יורם וייל, מומחה בכירורגיה אורתופדית ומנהל יחידת הטראומה האורתופדית בהדסה עין כרם. בנוסף פרופ' וייל משמש כיו"ר החברה הישראלית לטראומה אורתופדית משנת 2015, ומשמש כמומחה למתן חוות דעת משפטיות לבתי משפט בענייני טראומה אורתופדית. במהלך הפגישה התפתחה שיחה מקצועית אודות ההתפתחויות החדשות בתחום האורתופדיה ובייחוד בתחום הכירורגיה האורתופדית. כמו כן, הציג פרופ' וייל בפני הרב רגובי את ההתפתחות של המחלקה האורתופדיה החדשה של ביה"ח הדסה עין כרם.

יו"ר ארגון 'מזור' הרב שמעון רגובי עם בכירי הרופאים ב'הדסה' (באדיבות המצלם)

בסיום הפגישה סיכמו הרב רגובי ופרופ' וייל על העמקת שיתוף הפעולה בין המחלקה האורתופדית בביה"ח הדסה לארגון 'מזור.

ארגון 'מזור' הוקם ע"י הרב שמעון רגובי – יועץ רפואי ותיק, ומתמקד ביעוץ, הכוונה, ליווי ומתן מידע רפואי. מערך הפניות של הארגון מעניק מענה לפניות רבות המגיעות מידי יום, באמצעות מערכת משוכללת ויעילה. הייעוץ מותאם אישית לכל פונה, תוך לקיחת מכלול הנתונים ובדיקת כל האפשרויות והאמצעים על מנת לתת לפונה את התשובה המקצועית ביותר. הייעוץ, הליווי והמידע ניתנים במקצועיות תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ובאנשי מידענות רפואית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר