ממשיכים להתפתח:

מכבי מוסיפה בביתר עילית שירות ייחודי של בדיקות מעבדה גם בשעות הערב

מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות בעיר ביתר עילית ולפתח את השירותים לטובת התושבים. כחלק מתנופת ההתפתחות של מכבי בעיר, היא מרחיבה את שירותי המעבדה במרפאת מכבי שברחוב ישמח ישראל 1, שמעתה יפעלו בימי שלישי גם במתכונת ערב (בריאות)

סניף מכבי • אילוסטרציה (צילום: באדיבות המצלם)

כחלק מהחתירה המתמדת של מכבי לפיתוח שירותי בריאות מתקדמים, הורחבו שעות הפעילות של שירותי המעבדה בסניף ישמח ישראל 1 שבמרכז חיים זקן. מדובר בשירות ייחודי ובלעדי של מכבי לטובת החברים, המאפשר לקבל את שירותי המעבדה גם בשעות הערב על מנת לאפשר זמינות ונגישות מרבית. שירותי המעבדה הינם שירותים חיוניים, ולכן להרחבת שעות הפעילות ישנה משמעות רבה וחשיבות עבור החברים. חברים שלא יכולים להגיע בשעות הבוקר, יוכלו לקבל את השירות בהתאמה גם בשעות הערב.

שירותי המעבדה החדשים יפעלו בימי שלישי בין השעות 16:00-18:00. במסגרת השירות ניתן לבצע דגימות ובדיקות מעבדה. הרחבת השעות מספקת מענה מיטבי ומצטרפת לשורת התפתחויות שמובילה מכבי ברחבי העיר. (יש לציין כי בשעות הערב לא יבוצעו בדיקות של תפקודי קרישה, ספירת דם מהאצבע ו-TSH)

שירות זה מצטרף למכלול שירותי הבריאות של מכבי בביתר עילית, המספקים מעטפת מלאה ומקיפה של רפואה מתקדמת ונגישה. מכבי צומחת בהתאם להתפתחות של העיר ומציעה פריסת מרפאות רחבה, מגוון רחב של שירותים, רופאים מומחים ופעילות בקהילה לקידום בריאות.

מנהל מרחב גוש עציון, ר' יונתן רובינשטיין: "מכבי בביתר עילית ובכלל ממשיכה להיטיב עם המטופלים. האפשרות שניתנת לחברי מכבי לבצע בדיקות דם בשעות אחה"צ המאוחרות מאפשרת לנהל שגרה של לימוד, של עבודה, של דאגה לבית ולילדים ואז לבוא בראש שקט ולטפל בבדיקות הרפואיות הנדרשות. אנו נמשיך בעז"ה לקדם כל יוזמה שתשדרג את רמת השירות ואיכות החיים של חברי מכבי בביתר עילית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר