חדש בבילינסון: מרפאה פסיכולוגית

במרפאה לפסיכולוגיה רפואית מעניקים למטופלים דרכי התמודדות, הכנה לקראת טיפולים וניתוחים וסיוע נפשי. המרפאה מנוהלת על ידי ד"ר רבקה רייכר-עתיר, פסיכולוגית קלינית ורפואית בכירה, ומנהלת מערך הפסיכולוגיה של בית החולים. צוות המטפלים כולל את הפסיכולוגים של בית החולים, המתמחים במגוון שיטות טיפול

אילוסטרציה (פלאש 90)

ההתמודדות הנפשית היא חלק בלתי נפרד מהמחלה הפיזית – יודע את זה כל מי שחווה אי פעם מחלה קשה או בעיה גופנית חמורה, גם באופן אישי ואם במסגרת המשפחתית.

שינויי מצב רוח קיצוניים, חרדות, קושי לתקשר עם הסביבה ותחושה כללית של דחק (סטרס) הופכים את חייו של החולה ומשפחתו לקשים עוד יותר.

מי שנותנת מענה לבעיות הללו היא המרפאה הפסיכולוגית הרפואית בבילינסון.

היא מציעה מגוון טיפולים פסיכולוגיים ושיטות התנהגותיות, כמו: הקניית דרכי התמודדות עם נושאים ספציפיים כמו פחד מדקירות ומטיפולים, הכנה לניתוח או בעיות שינה, וכלה בעבודת עומק פסיכולוגית המעצימה את משאבי ההתמודדות ומחזקת את חוסנם של החולה וסביבתו הקרובה.

ישנן מגוון דרכי טיפול: אישי, זוגי או משפחתי. המרפאה מטפלת בחולים עם מגוון מחלות: סרטן, חלות מעי דלקתיות, מחלות לב, סוכרת, ומטפל גם בזוגות העוברים טיפולי פוריות בהם החוסן הנפשי הוא לא פעם מפתח להצלחת הטיפול.

המרפאה מנוהלת על ידי ד"ר רבקה רייכר-עתיר, פסיכולוגית קלינית ורפואית בכירה, ומנהלת מערך הפסיכולוגיה של בית החולים. צוות המטפלים כולל את הפסיכולוגים של בית החולים, המתמחים במגוון שיטות טיפול, טיפול קוגניטיבי-התנהגותי, טיפול פסיכו-דינמי קצר וארוך מועד, היפנוזה רפואית, ביו-פידבק ופוקוסינג.

המרפאה, יחידה מסוגה, משרתת את כל תושבי פתח תקווה, יישובי בקעת אונו והסביבה, אשר מבקשים לקבל סיוע נפשי להתמודדותם עם מחלתם או פגיעתם הגופנית.

השירות כרוך בתשלום.

בתי החולים בילינסון והשרון הם חלק מ-14 בית החולים של ה'כללית' בכל רחבי הארץ. 'כללית' הינה ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם, המשרתת כ-4 מיליון לקוחות (54% מכלל הציבור בישראל) ב-1,300 מרפאות ומאות מכונים הפרוסים ברחבי הארץ. אתר האינטרנט (www.clalit.co.il) ומוקד השירות הטלפוני 2700 * עומדים לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר