זה לא "נורופן", זו תרופה למחלת נפש

אלפי חפיסות של משכך הכאבים "נורופן פלוס" - הורדו מהמדפים בבריטניה בסוף השבוע לאחר שנמצא שכמה מהן מכילות בטעות תרופה אנטי-פסיכוטית. רקיט בנקיסר, יצרנית נורופן פלוס, פתחה בחקירה כדי למצוא את הגורם לטעות. מנהל החברה, ד"ר אומש בהאט, אמר: "אנחנו מתייחסים לעניין במלוא הרצינות ונבחן גם חשד לחבלה מכוונת"

שושי הלר | כיכר השבת |
(פלאש 90)

אלפי חפיסות של משכך הכאבים נורופן פלוס הורדו מהמדפים בבריטניה בסוף השבוע לאחר שנמצא שכמה מהן מכילות בטעות תרופה אנטי-פסיכוטית, כך מדווח העיתון "ישראל היום".

על פי הדיווח, לאחר שהתגלתה הטעות בשלושה בתי מרקחת בבריטניה, פירסם מינהל התרופות המקומי אזהרה על כך שחפיסות "נורופן פלוס" עלולות להכיל את התרופה הפסיכיאטרית סרוקל.

סרוקל, היא תרופת מרשם אנטי-פסיכוטית, המשמשת לטיפול בהפרעות נפשיות ובהן מאניה-דיפרסיה (הפרעה דו-קוטבית) וסכיזופרניה. תופעות הלוואי שעלולים להרגיש במקרה שנוטלים בטעות סרוקל הן: סחרחורות כאבי ראש ועייפות .

רקיט בנקיסר, יצרנית נורופן פלוס, פתחה בחקירה כדי למצוא את הגורם לטעות. מנהל החברה, ד"ר אומש בהאט, אמר: "אנחנו מתייחסים לעניין במלוא הרצינות ונבחן גם חשד לחבלה מכוונת".

ממשרד הבריאות בישראל נמסר כי "מדובר בדיווח ראשוני על אצוות בודדות החל ממחר המשרד יקבל את כל הפרטים מהחברה ויחליט על דרך פעולתו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר