שיא יהודי: קוקה קולה מציגה את שולחן השבת הגדול בעולם

קוקה-קולה קיימה מסיבת עיתונאים חגיגית ומרגשת לציון שבע שנות פעילות סביב עולם השבת. במרכז האירוע נחשף שיא חדש: שולחן השבת הגדול ביותר בעולם! כמו כן הוצגה אסטרטגיית השבת לשנת 2013 (בבית)

שושי מילר | כיכר השבת |
שולחן השבת הגדול בעולם (צילום: אביב חופי)

קוקה-קולה ישראל חוגגת בימים אלו, שבע שנים של פעילות ייחודית ומרגשת סביב היום השביעי בשבוע- יום השבת.

לציון המאורע, בו משתלבים שבע שנות עשייה עם קשר עמוק ליום השביעי בשבוע, קיימה קוקה-קולה מסיבת עיתונאים מושקעת ביום חמישי האחרון, במפעל החברה בבני ברק.

באירוע השתתפו בכירי חברת קוקה-קולה ונציגי המדיה החרדית. את המעמד כיבדו בנוכחותם רוני קוברובסקי ,נשיא הקונצרן, איציק תמיר, מנכ"ל קבוצת ישראל של החברה המרכזית, טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, אלון זמיר סמנכ"ל השיווק שני ארד מנהלת שיווק מגזרים, והרב אברהם שטיצברג האחראי על מערך הכשרות בחברת קוקה-קולה.

בפתח מסיבת העיתונאים ביקרו המשתתפים בתערוכת כל השביעין חביבין. בתערוכה הוצגו ציוני הדרך בחיבור של קוקה-קולה עם עולם השבת לאורך השנים, החל משנת 2007, בה החלה הפעילות, ועד עתה.

דובר הקונצרן, תומר סגיס, שליווה את הנוכחים בתערוכה והנחה את הארוע ,עמד בדבריו על הקשר המשולש והאמיץ של המגזר החרדי, קוקה-קולה ועונג שבת. "לאורך השנים העמיק הקשר אותו טוותה החברה" ציין סגיס, כיום קוקה-קולה הוא חלק בלתי נפרד מרגעי השמחה והעונג בשבתות ובחגים. קוקה-קולה מיצב את עצמו בקרב הציבור החרדי כפורץ דרך במשך שבע השנים הללו, אם

במבצעי הקיץ הייחודיים, בהשקת מארזי השבת הממותגים, בהפקת מגזין השבת ובעוד מגוון רחב של פעילויות חדשניות ומפתיעות. " סגיס הודה בדבריו לשני ארד מנהלת שיווק מגזרים, על שורה של פעילויות ייעודיות וחדשניות אותן היא מובילה במגזר החרדי. עוד הודה לפרסום מימד על הליווי המסור והמקצועי לאורך שנות הפעילות.

ממתחם התערוכה המשיכו המשתתפים אל מוקד האירוע, שם נחשפו לשיא חסר תקדים: שולחן השבת הגדול ביותר בעולם, שהשתרע לאורך 50 מטרים!

השולחן לכל אורכו היה ערוך לסעודת שבת חגיגית, עם חלות, נרות, יין, גביע קידוש וכל הפרטים המרכיבים את שולחן השבת, כאשר לנוכחים מוגשים מיטב מאכלי השבת המסורתיים. את האירוע ליוותה מקהלת חסידי ויז'ניץ, שהנעימה בשירים ובזמירות שבת.

את מסיבת העיתונאים פתח רוני קוברובסקי נשיא הקונצרן. קוברובסקי עמד בדבריו על הכבוד ההדדי אותם חולקים קוקה-קולה, השוכנת בבני ברק, והמגזר החרדי מזה שנים: " כחלק מחזונה של החברה, להעניק לצרכן ערך מוסף ממקום של כבוד והבנה עמוקה לאורח חייו, לקוקה-קולה רגישות גבוהה לערכי המגזר החרדי, אוזן קשובה לצרכים הייעודיים, וכמובן פעילויות ייחודיות שנבנו בהתאמה, כדי להביא חדשנות ובשורה בצורה הטובה ביותר לצרכן החרדי.
אנו עוקבים בהתרגשות אחרי הקשר ההולך ומתרקם בין עולם השבת לבין משקה קוקה-קולה, אנו עדים למשוב החם המתקבל מכל שכבות הציבור, ולהשתתפות חסרת התקדים של הצרכנים החרדיים בפעילויות אותם ערכה קוקה-קולה במהלך השנים."

לאחר מכן נשא דברים איציק תמיר מנכ"ל החברה המרכזית לייצור משקאות קלים: "אסטרטגיית השבת של חברת קוקה-קולה נבנתה מתוך הבנה, כי המגזר החרדי מעריך מותגים המקושרים אל עולמות התוכן שלו השונים לחלוטין מכל ציבור אחר.
חברת קוקה-קולה רואה לעצמה זכות להמשיך, זו השנה השביעית, עם החיבור ליום השביעי והחשוב מכל, ולהיות חלק בלתי נפרד משולחן השבת בהרבה מאד בתים במגזר החרדי. מתוך הערכה למגזר ולאורחות חייו שמנו לנו למטרה לייצר פעילויות חדשניות ומרגשות המותאמות למשפחה החרדית על כל רבדיה."

בהמשך הציג טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל את אסטרטגיית השבת של חברת קוקה-קולה לשנת 2013.
"לאורך השנים חיזקה קוקה-קולה את הקשר עם עונג השבת, בפעילות נרחבת סביב עולם השבת ועונג השבת." אמר רבן. עוד ציין כי בשנה שעברה אף הושק הדיסק 'קול השבת', בהפקה חסרת תקדים עם טובי הזמר החסידי. את השירים דרג ובחר הקהל הרחב.

"בשנה זו מצטרפת לקשר המיוחד הזה זווית נוספת. המסר אותו בחרה החברה להעביר הוא החיבור העמוק של קוקה-קולה לרגעי השמחה השזורים לאורך ימי השבת והמועדים מכניסת ועד צאתם."

לעיתונאים הוצג הקמפיין החדש תחת הקונספט 'לשמוח מבואו ועד צאתו', תוך שימוש בציטוט הלקוח מזמירות לליל שבת.
מודעות הקמפיין עוצבו בשפה הפרסומית החדשנית של המותג במגזר החרדי, שתופיע בכל מודעות החברה בתקופה הקרובה. העיצוב הנקי מצד אחד והתוסס מצד שני, כשהאלמנטים של השבת או המועד מעוצבים בקרח ומבצבצים מכוס המשקה, מעבירים את החוויה המרעננת ומחברים את הקוראים אל עונג השבת והחג, ואווירת השמחה שבהם.
"המהלך הנוכחי," הדגיש רבן "מתמקד בנוכחות של משקה קוקה-קולה, המעצים את שמחת השבת לאורך שלוש הסעודות וביניהן, ומעניק לנו הזדמנות לענג כל רגע במשך השבת. בהמשך השנה צפויות פעילויות ייחודיות ומקוריות, כולן סביב אותו המסר."

בסיום האירוע הביעו המשתתפים את התפעלותם מההפקה החדשנית והמרגשת, ואת שמחתם על היותם חלק משולחן השבת הגדול ביותר. הנוכחים נפרדו באיחולי שבת שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר