זה הכרחי!

כך תמנעו ריחות צחנה ממכונת הכביסה שלכם

אם לא תקפידו לתחזק את מכונת הכביסה, תקבלו בגדים לבנים בגוון חלודה, והריח של המרכך ייבלע בריחות מבחילים • כך תתחזקו את המכונה ותקבלו כביסה נקייה וריחנית (בבית)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הפעלת מכונת כביסה נראית פשוטה להפליא, אולם אם לא תתחזקו נכון את המכונה אתם עלולים לקבל בגדים עם כתמים אפורים, והריח הענוג של המרכך ייבלע בריחות מצחינים שלא רציתם לקבל.

אז גם אם אתם לא טכנולוגיים, ורגע לפני שאתם מזמינים טכנאי מכונות מוסמך - אם תתחזקו את המכונה כיאות, תקבלו בגדים נקיים וריחניים.

מגירת האבקות: מכירים את המגירה שלתוכה אתם מכניסים את אבקות הכביסה ואת המרכך? הקפידו מדי חודש לשלוף אותה החוצה (לא בכוח!), ולנקות אותה משיירי אבקות. פלסטיק שבא במגע עם מים עלול לייצר עובש, ואתם לא באמת רוצים עובש בתוך הכביסה הריחנית שלכם.

פקק הנוזלים: מתחת למכונת הכביסה שלכם קיימת מגירה עם פקק, שאם תפתחו אותו ייצאו מהמכונה לא מעט מים שאגורים בתוך המכונה. בדומה לטיפ הקודם - מומלץ לפחות פעם בחודש לרוקן את מגירת הנוזלים, ואם השארתם מטבע של עשרה שקלים בחולצה, הוא יחכה לכם שם, תוך שהוא מוריד חלודה שמגיעה לבגדים הבאים שתכניסו למכונה ותמלא אותם בריח מבחיל ובגוון חום מכוער.

הרתחה: אחת לתקופה, מומלץ להכניס למכונה סמרטוטים ולהרתיח ל-90 מעלות, ואם נאגרה חלודה בתוך המכונה, או אם יש לכלוך קשה מכביסות אחרות - הוא יידבק לסמרטוטים ולא לבגדים החשובים שתכניסו במכונה הצחורה שלכם. אם אתם רואים שהכביסה עם הסמרטוטים יוצאת מלוכלכת, הרתיחו מכונה נוספת עם סמרטוטים עד שתוודאו שמוכנת הכביסה שלכם לא מלכלכת יותר משהיא מנקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר