דבר המתורגמן באשכבת נלסון מנדלה: "סיגריה מצטרפים"

טאמסנקה ג'אנטג'י, ה"מתרגם" לשפת הסימנים שהצליח להצחיק את משתתפי האשכבה לנלסון מנדלה, לא יורד מהכותרות. תנועות הידים של ג'אנטג'י תורגמו, והנה לכם ה"נאום" (מהעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
טאמסנקה ג'אנטג'י (צילום: EPA)

טאמסנקה ג'אנטג'י, הוא ללא ספק אחד הכוכים של אשכבת נלסון מנדלה. הסימנים חברי המשמעות שביצע ג'אנטג'י לצד מנהיגי עולם בעומדו על תקן ה"מתרגם", עוררו זעם מצד רבים, ואף פרצי צחוק.

ג'ימי קימל, מנחה תוכנית לייט-נייט אמריקנית, החליט לערוך בדיקה ולנסות להבין מה בדיוק סימן ג'אנטג'י לקהל הרב בתנועות הידיים שלו.

לצורך המשימה, גייס קימל את ג'סטין מאואר - מומחה לשפת הסימנים, ש"תירגם" שני קטעים מתוך רצף תנועות הידיים של ג'אנטג'י.

"אני תומכת באיחולים בסיסיים פה איחולים. בתוך מצטרפים בסיגריה של השבוע בתוך להוכיח וכן הלאה וכן הלאה. לתמוך, אני אשמח להגיד ממני אליכם. מדבר אליכם עד כה".

דבר המתרגם: (אזהרה: בוידאו מופיעות נשים)

"שלום. ברוכים הבאים עד כה. ובכן סיגריה מצטרפים מביא שינוי לכם". תרגם מאואר את תנועותיו של ג'אנטג'י. "ואני רוצה להתפלל את ההצעה הזו. בעיקרון זה כיף, כל הכדורים האלה להוכיח שזה טוב. אני מצטער"

ג'אנטג'י עצמו, ניסה אמנם להסביר כי הוא לקה בהתקף סכיזופרניה במהלך עומדו על הבמה. כשלצד זאת "מלאכים ירדו מן השמיים" מול עיניו וגרמו לו לבלבול ולתנועות מגוכחות.

"לא יכולתי לעשות שום דבר. הייתי לבד בסיטואציה בלתי אפשרית, אבל ניסיתי להראות ולשדר לעולם את המתרחש. אני מצטער מאוד על הסיטואציה שנכנסתי אליה", אמר ג'אנטג'י. "אני לא יודע מדוע נכנסתי להתקף סכיזופרני, אבל לקחתי תרופות כדי לטפל בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר