התוכי נלחם בפורץ והביא למעצרו

גנב פרץ לבית במושב בדרום והבחין בתוכי אותו החליט גם לגנוב. התוכי, החל להילחם בו ואף הפיל את כובעו של הגנב, שנבהל וברח כשהוא מותיר את הכובע כראיה למשטרה (מעניין)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

גנב פרץ לבית במושב בדרום והבחין בתוכי יפה וגדול. הוא החליט לגנוב גם אותו, אך לא לקח בחשבון את תגובתו של התוכי, שהחל להילחם בו ואף הפיל את כובעו.

הגנב נבהל מהמהומה שהקים התוכי וברח מן המקום, מותיר אחריו את כובעו. הראייה המפלילה סייעה לחוקרי המשטרה לעצור את האיש, אך השוטרים עדיין מנסים לאתר את התוכי הנאמן, לאחר שככל הנראה, האיש הצליח לקחת אותו ולמכור אותו לאחר.

המקרה אירע לפני כחודש. תושב אחד המושבים בדרם, פנה לתחנת המשטרה והתלונן כי פרצו לביתו, גנבו כסף ואת חיית המחמד היקרה שלו, תוכי מדבר מסוג ג'אקו. חוקרי משטרת אופקים הגיעו למקום ובסריקה שערכו, נתקלו בנוצות רבות שהיו מפוזרות ליד כלובו של התוכי.

להערכת החוקרים, התוכי ניהל מאבק עם הפורץ, כשניסה לגנוב אותו. בנוסף, איתרו החוקרים כובע מצחייה שהיה מוטל בסמוך לכלוב. בעל התוכי אמר כי הוא לא מכיר את הכובע הזה והוא לא שייך לו.

בהערכה שאכן התנהל מאבק בין הפורץ לתוכי, הסיקו השוטרים כי הכובע שייך לגנב שלא שב לקחת את הכובע, בעקבות הצרחות שהקים התוכי ומחשש שהשכנים יגיעו לדירה.

השוטרים שלחו את הכובע לבדיקה במחלקה לזיהוי פלילי, שם נמצאו שרידי DNA על הכובע. עד מהרה נמצאו דגימות זהות במאגר המשטרתי, השייכות לגבר בן 30, המוכר למשטרה ממקרי עבירות רכוש קודמים.

המשטרה עצרה את האיש, שהכחיש כל קשר לביצוע המשעים. אך מהמשטרה נמסר כי בקרוב יוגש נגדו כתב אישום שנזקף בעיקר לתוכי האמיץ שמאבקו בפורף, שמט ממנו את הכובע וסייע לשוטרים במציאתו.

עם זאת, למרבה הצער, התוכי טרם נמצא וככל הנראה, החשוד הספיק למכור אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר