תחרות שיא גינס: סעודת שבת הגדולה בעולם

בשבת הקרובה ינסו בתל אביב לקבוע שיא ל"סעודת השבת הגדולה בעולם". 2,000 סטודנטים חילונים ישתתפו בסעודת ליל שבת שתיערך ב'האנגר 11' בנמל תל-אביב (מעניין)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שליח חב"ד קורא לצעירים להשתתף בסעודה הגדולה בתל-אביב (צילום: באדיבות המצלם)

תחרות על סעודת שבת: בשבת הקרובה תיערך בעיר תל אביב תחרות "סעודת השבת הגדולה ביותר בעולם", כאשר 2,000 סטודנטים חילונים מרחבי העיר ישתתפו בסעודת ליל שבת שתיערך באולם 'האנגר 11' בנמל תל-אביב. למקום יגיע נציג התחרות שכבר הגיע מלונדון בכדי לקבוע את השיא הרשמי.

האירוע הגדול יחל כשעתיים לפני כניסת השבת, בהופעה של להקת 'המדרגות' ובדברי ברכה של הרב הראשי לתל-אביב הרב ישראל-מאיר לאו.

לפני כניסת השבת ידליקו יחד קרוב לאלף נשים את נרות השבת, והקהל יקבל את השבת בתפילת ערבית אל מול שקיעת החמה בחוף תל-אביב.

על הסעודה עצמה ינצחו שלוחי חב"ד, כאשר הקהל הענק צפוי לערוך יחד את הקידוש ולהמשיך בסעודה מלאה ויוקרתית עם כל מטעמי השבת, שירה בציבור, 'לחיים' ודברי תורה - עד לברכת המזון.

הרב יוסף גרליצקי, שליח חב"ד לתל-אביב ורב מרכז העיר אמר כי "הביקוש העצום להשתתף בסעודת השבת מוכיח, שהטענות כאילו צעירי העיר רוצים שהשבת בתל-אביב תהיה שבת של חול, עם עסקים פתוחים ותחבורה ציבורית חלילה, בטעות יסודן".

לדבריו, "הצעירים בתל-אביב אוהבים ורוצים את השבת המסורתית, עם קבלת השבת, סעודה משפחתית סביב השולחן, וזמירות השבת. יעידו על כך מאות הסטודנטים המשתתפים מידי שבת בסעודות השבת של 'חב"ד בקמפוס תל-אביב', ועכשיו גם אלפי הנרשמים לסעודת השבת הגדולה בעולם - דווקא כאן בתל-אביב".

שלוחי חב"ד הפועלים עם סטודנטים וצעירים בת"א, בשיתוף עם ארגון 'וייט סיטי שבת', עמלו בחודשים האחרונים להפיק את האירוע הענק, תוך הקפדה על כך שתישמר בו השבת כהלכתה על כל דקדוקיה.

הרישום התבצע דרך אתר אינטרנט מיוחד שהוקם לקראת השבת. "נדהמנו שהכרטיסים נחטפו במהירות", מספרים המארגנים, "לשמחתנו, או בעצם לצערנו, כבר לפני שבועיים לא נשאר כרטיס אחד ורבים שביקשו להירשם - נשארו בחוץ". המארגנים מספרים שכאלפיים סטודנטים כבר נרשמו לסעודה הענקית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר