בזמן טיפול בפצועה

"אדם שכיבה את נשמתו": הסלפי ברכבת שעורר סערה

תוך כדי טיפול מציל חיים באישה שנפצעה קשה מפגיעת רכבת, הפנה אליה צעיר את גבו, שלף מצלמה והבזיק איתה לסלפי כשהוא מסמן V לאות ניצחון • התמונה שהמחישה שפל אנושי (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תמונה מכעיסה (צילום מסך: מתוך giorgio lamberti בפייסבוק)

תמונה שהעלה ג'ורג'ו למברי לדף הפייסבוק שלו, אותה צילם בתחנת רכבת בפיאצ'נזה שבצפון איטליה, עוררה סערה ברשתות החברתיות והובילה לדיון מרתק.

בצילום הבלתי נתפס נראה בחור צעיר עומד על הרציף ומצלם סלפי, כשברקע אישה שנפצעה זמן מה קודם לכן מפגיעת רכבת נוסעת, ומקבלת ממש באותו הזמן טיפול רפואי מאנשי חירום והצלה שהוזעקו למקום.

למברי, שתמונתו הפכה לויראלית במהירות הבזק, צירף לה את דעתו החד משמעית: "איבדנו לחלוטין את המוסר", כתב הצלם. מגיש תכנית רדיו פופולרי שהתייחס אף הוא לאירוע, אמר לגביו בשידור: "המין האנושי דוהר לעבר הכחדה".

גולשים תקפו אותו בשלל פוסטים בפייסבוק ובטוויטר, והעיתון האיטלקי הנפוץ "לה סטמפה" הקדיש לו טור שבו נכתב כי הוא אינו איש רע, אלא "אדם שכיבה את נשמתו והפך לרובוט של האינטרנט".

המקרה המדובר אירע לפני כשבוע וחצי, כשאישה קנדית ירדה מקרון הרכבת בצד הלא נכון שלו. במהלך ירידה זו היא ספגה פגיעה קשה - עד כדי שבבית החולים נאלצו רופאים לכרות את רגלה לאחר מכן.

אלא שכאמור תוך כדי הטיפול מציל החיים לו זכתה, קלט הצלם ג'ורג'ו למברי צעיר שמפנה את גבו לזירת האסון, שולף מצלמה ומצלם סלפי תוך סימון הניצחון V בידו.

אף ששוטרים שנכחו במקום פקדו על הצעיר להפסיק, הוא סירב. רק בהמשך, הוא נאלץ למחוק את התמונה מהטלפון הסלולרי שלו, בהוראה משטרתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר