כמו ילדים

שני טייסים עיראקיים היכו זה את זה בגובה 37 אלף רגל

משרד התחבורה העיראקי חוקר קטטה שפרצה בין טייסים במהלך טיסה מאיראן לעיראק, וייתכן כי יושעו לכל החיים • טייס המשנה: "הטייס אסר עליי לאכול בלי אישור" (מעניין, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
תא הטייס במטוס 'עיראקי איירוייז' (צילום: shutterstock)

משרד התחבורה של עיראק חוקר את נסיבותיה של קטטה שפרצה בין טייסים, במהלך טיסת 'עיראקי איירוייז' מאיראן לעיראק, וייתכן הטייסים כי יושעו לכל החיים, כך דווח ב"אינדיפנדנט" הבריטי.

לפי הדיווח, הקטטה התרחשה בתא הטייס במהלך טיסה ממשהד, איראן לבגדד, עיראק. על סיפון המטוס, שהיה בזמן הקטטה בגובה של 37 אלף רגל, שהו באותה שעה 157 נוסעים, אך הטייסים בחרו להכות זה את זה ולריב, בגלל ויכוח על אוכל.

לפי טענת טייס המשנה במכתב ששלח להנהלת חברת התעופה, "השיחה עם הטייס התלהטה, לאחר שהוא אסר על דיילת להגיש לי מגש עם אוכל, בתואנה שלא ביקשתי ממנו אישור".

לאחר שהטייס הראשי אכל את הארוחה שהוגשה לו, הוא היכה את טייס המשנה והעליב אותו, מה שהצריך את התערבותו של אנשי האבטחה במטוס, כאשר לאחר הסיוע שהגישו נחת המטוס בשלום בבגדד.

מטוס 'עיראקי איירוייז' (צילום: shutterstock)

אתם חושבים שהסיפור הסתיים? ממש לא! שני הטייסים המשיכו במריבתם גם על הקרקע. "הטייס שוב היכה והעליב", כתב טייס המשנה שהודה שגם הוא תקף בחזרה. "הייתי חייב להגן על עצמי", הסביר.

'עיראקי איירוייז' אישרה השבוע כי שני הטייסים נלקחו לחקירה. לפי הודעה רשמית מטעם החברה, "משרד התחבורה פתח בחקירתם של שני הטייסים שהתווכחו זה עם זה במהלך הטיסה". עוד נמסר כי השניים הוזהרו כי יעמדו בפני הסנקציות הקשות ביותר. בין היתר, קיימת אפשרות כי יושעו לכל החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר