"הוא שר מאוד יפה"

בזכות הזמר מוטי שטיינמץ: הגויה התבררה כיהודיה

שיריו של הזמר מוטי שטיינמץ הביאו לחשיפת יהדותה של אישה גויה, "אני פשוט משוגעת עליו", אמרה הגויה לשליח האדמו"ר מקרלין לקייב המספר את מה שהתרחש (מעניין)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מוטי שטיינמץ (צילום: קובי הר צבי)

סיפור יוצא דופן ומרגש במיוחד התרחש הבוקר (חמישי) במפעל השליחות של שליחי האדמו"ר מקרלין סטולין, לקירוב רחוקים בעיר קייב שבאוקראינה, שעה שאישה גויה התגלתה כיהודיה בזכות שיריו של הזמר מוטי שטיינמץ.

הרב מרדכי ט., השליח לקייב, מספר ל"כיכר השבת": "היום בבוקר יצאתי מבית הספר, חיפשתי חנות למכשירי כתיבה, לא רחוק מביה"ס מצאתי וקניתי מה שהייתי צריך. שלמתי, לפני שיצאתי אומרת לי המוכרת: 'יש איזה זמר בישראל שהוא לבוש כמוך והוא נראה כך עם השערות בצד', כשהיא מראה לי על הפאות בצד, 'הוא שר מאוד יפה'".

"התברר שהיא לא מפסיקה לשמוע אותו מאז שהחברה נתנה לה את השירים שלו, היא פשוט משוגעת עליו", מספר השליח, "היא מנסה להזכר בשמו ולא מצליחה למצוא באינטרנט, עד שנזכרה ואמרה 'שיימיץ'. שאלתי אותה, 'אולי מוטי שטיינמץ?' והיא אומרת: 'כן, מוטי שטיינמץ"'.

השליח עבר לבדוק האם היא יהודיה והיא מספרת לו שלא. "שאלתי אותה אם יש לה קשר עם יהודים. והיא משיבה לי: 'כן', היא אמרה שסבתא רבה שלה היתה יהודיה. שאלתי, 'איזה סבתא?', והיא אמרה שזו האמא של האמא של האמא, אבל הסבתא כבר התחתנה עם אוקראיני והם כבר לא יהודים.

"הסברתי לה שלפי היהדות, אם זה באמת נכון, אז היא יהודיה, ונתתי לה מספר איפה שמטפלים בזה שאפשר לברר את הדבר עם מסמכים".

"אני יהיה איתה בקשר, ואם זה נכון והיא יהודיה הרווחנו עוד נשמה יהודית לקרב", מסכם השליח בסיפוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר