טסים צפופים

צפוף במטוס? זה הפתרון של מטוסי העתיד

בשנים האחרונות חלה ירידה דרמטית במחירי הטיסות, וכן במרווחי המושבים. בתערוכה מיוחדת שנערכה בהמבורג, הוצגו מטוסי העתיד - שחסכוניים במיוחד במקום לנוסע (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילומים: שימוש חופשי, Courtesy Crystal Cabin Awards)

כמעט כולם אוהבים לטוס וללכת לראות עולם. לקראת הטקס היוקרתי "פרסי קריסטל" לעיצוב מושבי מטוסים הנערך בהמבורג, הגישו רבים בקשה לפרס על חיסכון במקום במטוס לכל נוסע, ובכך להוזיל את מחירי הטיסות עוד, וכן להגדיל את רווחם של חברות התעופה.

רעיון אחד שהוגש, להפוך את כיסאות הישיבה למשולבים. כלומר- על כל שני כסאות שיהיו על קרקע המטוס, כסא אחד יהיה בגובה, מעל הראש של השניים. אנחנו בהחלט מקווים שמי שיישב בחלק העליון לא יאכל באמצע כיס אוויר...

על העיצוב הזה אחראי אלחנדרו נוניז ויסנטה, סטודנט בן 21 מספרד. הסטודנט טוען שחשב על הרעיון לאחר שהרגיש כי נמאס לו להמשיך ולטוס כשצפוף לו כל כך ברגליים.

רעיון אחר, מציע לכם לבחור- לטוס בישיבה או בשכיבה, מעל היושבים. החברה שעיצבה את המושבים הללו, היא חברה יפנית שטוענת שתהפוך את הנסיעות במחלקת תיירים ל"בטוחות יותר, מהנות ונוחות יותר, תוך יצירת הזדמנויות הכנסה רבות יותר עבור חברות התעופה".

החברה מציעה שתי אפשרויות - או לתת בחירה- כרטיס שכיבה או ישיבה, או כרטיס טיסה משולב.

ההצעה השלישית, הייתה ההצעה הכי פחות חסכונית מחד, אך מאידך הכי זולה ליישום. על פי התכנית, כסאות המטוס יהיו עם מעין 'כנפיים' מתקפלות, כך שניתן לספק פרטיות לכל נוסע- למרות הצפיפות.

התחרות סקרה עיצובי מושבים למטוסים, ואפשרה הצגת עיצובים למחלקת תיירים בלבד, ועמדה בסימן חיסכון במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר