הבדיחה

דוד ביטן: "נמאס לי שאשתי מכינה אבוקדו"

לפעמים צריך הפוגה בוועדות. זה מה שהחליט היום ח"כ דוד ביטן לעשות. הוא סיפר לחברי הכנסת בדיחה על "תימני, מרוקאי וכורדי" - וקרע את הנוכחים מצחוק. צפו בקטע (מעניין)

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

ח"כ דוד ביטן מהליכוד "קרע" היום (שלישי) בוועדה בכנסת את הח"כים כשנטל רגע של הפוגה וסיפר בדיחה על "תימני, מרוקאי וכורדי" ששמו קץ לחייהם אחרי שאכלו סנדוויץ' שלא אהבו.

"אני הפעם לא אסתבך עם התימנים", פתח ביטן, "אבל פעם אחת תימני מרוקאי וכורדי שעבדו ביחד, התיישבו בשעה עשר לארוחת בוקר. המרוקאי אמר לחבריו: "נמאס לי שבכל פעם אשתי עושה לי סנדוויץ' עם אבוקדו. בפעם הבאה אם אקבל סנדוויץ' כזה אתאבד".

"התימני אמר: "נמאס לי כל פעם שאשתי מכינה לי סנדוויץ' עם נקניק, עוד פעם שאקבל סנדוויץ' כזה אתאבד". הכורדי אמר: "כל הזמן חביתה בסנדוויץ', עוד פעם אחת אני מתאבד".

ביטן המשיך וריתק את הנוכחים: "למחרת קיבלו שלושתם את סנדוויצ'ים שלא אהבו והתאבדו. בימי האבל ישבו יחד נשותיהם. המרוקאית אמרה: אם הוא רק היה אומר לי שלא אוהב עם אבוקדו לא הייתי מכינה לו, למה התאבד. התימניה אמרה: אם בעלי רק היה אומר שלא רוצה סנדוויץ' עם נקניק לא הייתי מכינה לו. שמעה הכורדית ואמרה: אני לא מבינה, הוא מכין את הסנדוויץ' בעצמו"...

צפו בוידאו באדיבות ערוץ הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר