"אפשר לפנות ללשכתי"

בן גביר מחפש במליאה שידוך ל-2 בנות; צפו

את סוף נאומו במליאה, ביקש איתמר בן גביר להקדיש לשתי צעירות המחפשות שידוך. הוא סיפר על אודותן בבמה המתוקשרת בישראל והודיע כי יסנן המועמדים • צפו (מעניין)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

באורח די נדיר, סוף נאומו במליאה אמש של חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) לא נקטע בידי חברי קואליציה או אופוזיציה. הוא ביקש לנצל את הבמה המתוקשרת שעומד עליה ולדבר דווקא על שתי בחורות צעירות שמחפשות שידוך.

"אני רוצה לסיים בהפניית זרקור לשתי בנות צעירות, שאני מכיר", אמר בן גביר. "אחת בשם נחמה דינה והשנינה שיבת ציון. שיבת ציון גרה בעיר העתיקה בירושלים, והיא מנהלת כבר תקופה ארוכה מאבק על הנפת דגל ישראל בעיר העתיקה. כשהיא חוזרת הביתה היא הולכת עם דגל וכשהיא יוצאת מהבית היא יוצאת מהבית עם דגל ישראל. הדגל של כולנו, שהוא הכבוד והגאווה שלנו, שמתנופף פה מאחורה. ופשוט בצורה מדהימה משטרת ירושלים לא פעם ולא פעמיים עצרה אותה. למה? כי ההליכה הזו שלה עלולה להרגיז ולקומם את השכנים שלה. לאיפה הגענו?

בן גביר הוסיף: "שיבת ציון לא מוכנה לוותר. היא לומדת תיאטרון ומחפשת שידוך, ומי שירצה אני בהחלט, מלשכתי, אפשר, המועמדים יכולים לפנות ולהרים טלפון ואחרי סינון המועמדים נעשה בדיקה ונעביר את הדברים.

"הבחורה השנייה, גם היא מחפשת שידוך, קוראים לה נחמה דינה, היא פעילה נגד התבוללות. בחורה צעירה, שתיהן מתוקות, נאות במראה ובמעשים".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר