סוף מפתיע

אם השליכה את בתה בת ה-3 לכלוב הדובים

זה יכל להסתיים אחרת: אם השליכה את בתה לתוך מתחם הדובים בגן החיות של טשקנט למרות ניסיונות צוות גן החיות ומבקרים למנוע זאת. האירוע הסתיים בצורה מפתיעה (מעניין)

הדב זוזו (צילום: Alexander Zhudro)

בגן החיות של טשקנט אירעה ביום שישי האחרון, חוויה מחרידה ומזעזעת, בסביבות השעה 12 בצהריים, זרקה צעירה אלמונית, לעיני הציבור, ילדה קטנה בת 3 לתוך מתחם הדובים.

בגן החיות מסרו כי הם פחדו אפילו לחשוב איך הסיפור הזה יסתיים אם הדוב יגיב לילד שנפל, כמו טורף לטרף. הדוב החום הקווקזי 'זוזו', ששכב במתחם שלו, עקב אחר מעשיה של אישה שזרקה את הילדה מעל גדר המתכת. למרות ניסיונות המבקרים וצוות גן החיות, לא ניתן היה לעצור את האישה והיא בכל זאת השליכה את הילד אל הטורף.

זוזו הדוב ירד באיטיות לתעלה, התקרב לילדה, ריחרח והלך. אנשי גן החיות הגיבו במהירות והחלו לפתות את הדוב להיכנס אל החדר הפנימי, אליו הוא נכנס מיד.

הילדה הוצאה מהמתחם ונבדקה על ידי אחות גן חיות. הילדה סבלה רק מהנפילה מגובה של כמעט 5 מטרים, ולא משיניו של טורף. במהלך הבדיקה הראשונית, בנוסף לחבלות, לא נמצאו בה חבלות חמורות הנראות לעין.

בגן החיות מסרו כי "המקרה הזה מאפיין את הדוב זוזו שלנו כטורף מאוזן, שאין לו כעס כלפי בני אדם. במיוחד ברצוננו לציין את התוצאה של טיפול נכון בטורף בשבי על ידי עובדי המחלקה, יחסם האדיב והזהיר כלפי הדוב. ואכן בעבודה איתו הם לא מגלים גסות רוח, מנסים לפנק אותו כל הזמן בפינוקים ויכולים לשלוט בקלות בהתנהגותו, גם במצב קיצוני שכזה".

נכון לעכשיו, רשויות אכיפת החוק חוקרות את הסיבות למקרה זה, והילד נמצא בפיקוח רופאים. גן החיות של טשקנט נושא בכל העלויות של מתן הטיפול הרפואי לילדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר