"אני לא מתחרט"

7 מיליון יורו: נקמת האוקראיני בסוחר הנשק הרוסי

מהנדס אוקראיני שראה בניין כמו שלו מתפוצץ - החליט לנקום בבוס הרוסי שלו - שיש לו חברת נשק וניסה להטביע את היאכטה היוקרתית שלו; "לא מתחרט, הנשק שלו הרג אוקראיניים" (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
יאכטה שוקעת. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

על פי דיווח הבוקר (שלישי) של ה'מירוקה', מהנדס אוקראיני בשם טאראס אוסטצ'וק, ניסה להטביע יאכטה רוסית, בשווי של שבעה מיליוני יורו. השבוע הוא הסביר את מעשיו בבית המשפט

האוקראיני בן ה-55, נחרד ממתקפת הטילים של הרוסים לאוקראינה, והוא החליט להתנקם בדרך ייחודית.

אוסטצ'וק, החליט להטביע את היאכטה של המיליארדר הרוסי אלכסנדר מיג'ייב (מנכ"ל Rosoboronexport, חברת נשק צבאי רוסית. מ"ל), השווה לפי ההערכות כשבעה מיליון יורו. על פי הידוע עד כה, המהנדס פתח שסתומים שונים על סיפון האוניה והחל להטביע אותה. נזק כבד נגרם לחדר המכונות של היאכטה.

המהנס סיפר לכלי התקשורת על הסיבה שהחליט להטביע את היאכטה: "הטיל הרוסי פגע בבלוק דירות דומה מאוד להיכן שבו אני גר באוקראינה. ולכן החלטתי לנקום בבעלים הרוסי של היאכטה בה עבדתי בעשר השנים האחרונות".

השבוע נערכה למהנדס הרוסי הצהרה בבית המשפט, לשם הובא לאחר שהסגיר את עצמו ונעצר בגין הטבעה חלקית של היאכטה. בבית המשפט הוא הודה ואמר: "אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי והייתי עושה זאת שוב".

עוד הוא הסביר בבית המשפט"הבוס שלי הוא פושע שמוכר נשק שהורג את העם האוקראיני. הנשק שבו נעשה שימוש מיוצר על ידי החברה של בעל היאכטה. הם תקפו חפים מפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר