מעניין לדעת

5 טיפים שיעזרו לכם לבחור אבטיח מתוק ועסיסי

החיים הם כמו אבטיח - אנו לא יודעים מה צופן העתיד • על מנת לעזור לכם לבחור את האבטיח המושלם אספו בשבילכם טיפים מנצחים לבחירת אבטיח טוב • שיהיה לבריאות (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
האם הצבע של האבטיח מעיד על טעמו המתוק? (צילום: שאטרסטוק)

רגע לפני שאתם באים לדפוק על האבטיח כדי "להבין" האם הוא מתוק ועסיסי או ש'סתם עובדים עליכם', תקראו את הטיפים הבאים ותצאו מומחים בבחירת אבטיחים טובים:

איפה לדפוק?

אם החלטתם שאתם דופקים על האבטיח, לא בכל מקום. אל תכאיבו לו סתם. חפשו את המקום שבו האבטיח מחובר לאדמה ותדפקו שם. אם הקול הוא עמוק וחלול – סימן שאבטיח מעולה בידכם. אם הקול הוא עמוק מדי או שונה – עוד לא מצאתם את האחד...

מה הצבע שלי אומר עלי?

אם הצבע של תחתית האבטיח (איפה שהוא היה מחובר לאדמה) בצבע צהוב – זה מעולה. אם הוא ירוק או לבן – זה לא מעולה, מה שמוביל למסקנה שלא לקנות אבטיח שכזה.

לגבי האבטיח עצמו: ברגע שהוא בצבע ירוק עליז, זאת אומרת: ירוק כהה, האבטיח מוכן. אם הוא בצבע ירוק בהיר או צהוב – הוא לא בשל שתאכלו אותו עדיין..

אם תחתית האבטיח בצבע צהוב - הוא בשל (צילום: שאטרסטוק)

טיפ בונוס: אם יש באמצע האבטיח כתם צהוב, סימן שהאבטיח היה בשמש מספיק זמן בשביל להביא לכם את המיטב שהוא יכול להפיק. כדאי לכם לקחת אותו ליהנות מאבטיח מתוק ועסיסי.

מה הצורה שלי אומרת עלי?

צורת האבטיח מעידה הרבה על טיבו. אם הוא שמן ועגול – קחו אותו מהר, לפני שאחרים ישימו עליו את ידיהם. אם הוא ארוך וצר – אל תכנסו לצרה הזאת אלא אם כן אתם אוהבים אבטיח מימי (מלא מים).

בנוסף, גודל האבטיח גם מעיד על טיבו. לכן, אם הוא נראה לכם כבד ביחס לגודל שאבטיח צריך לשקול – הוא האבטיח שלכם. מדובר באבטיח מותק (ולא מדובר בשגיאת כתיב).

אבל, חשוב לשים לב: לא לקחת אבטיח גדול מידי ולא קטן מידי.

עקיצות דבורים

את הטיפ הבא יש מצב שלא ידעתם בכלל: חפשו עקיצות דבורים על האבטיח (מן נקודות קטנות ועמוקות בקליפה). אם יש כמה כאלה סימן שהאבטיח עסיסי, עובדה, אפילו הדבורים טעמו ממנו.

מה מסמן הגבעול?

עוד דרך לראות האם האבטיח שלפנינו יבטיח לנו הנאה או אכזבה הינו הגבעול. אם הוא חום ויבש יש לפניכם אבטיח מעולה.

וכן, לפעמים הבטיח יכול לצאת לא משהו. לא נורא. ככה זה בחיים, לפעמים מתוק ולפעמים פחות. עם הטיפים שקראתם, אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם איך לעשות את היום שלכם קצת יותר מתוק.

ברכו בורא פי האדמה ותיהנו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר