כזה עוד לא היה

לא תאמינו: נחש נמצא בארוחה במטוס • צפו

בימים האחרונים מתפרסם תיעוד ויראלי, של דייל שנסע לגרמניה ומצא בארוחת הצהריים שלו שכללה לזניה וסלט - ראש נחש. הדייל המבועת אמר: "כמעט הקאתי" • צפו (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מנת הלזניה עם הנחש (צילום: רשתות חברתיות, לפי סעיף 27א')

לכזו ארוחת צהריים הדייל של חברת התעופה 'סאן אקספרס' לא ציפה, ביום חמישי האחרון, הוא נסע מטורקיה לגרמניה.

הדייל לקח ארוחת צהריים הכוללת מנת לזניה עם סלט ירקות, כאשר לפתע הוא הבחין במישהו שבוהה בו, כאשר העמיק את ראייתו, הוא הבחין בראש של נחש.

הדייל המזועזע וחבריו לצוות עוד הספיקו לתעד את הנחש, והדייל אמר בבעתה: "זה היה כל כך מגעיל, כמעט הקאתי מרוב דחייה".

בחדשות המקומיות בטורקיה דווח, כי הדיילים טענו כי אין זו הפעם הראשונה שהם מוצאים בתוך האוכל כל מיני חיות מוזרות, אך הפעם, באמת נחצו כל הגבולות.

חברת התעופה עצמה פרסמה, כי אכן דבר כזה לא מתקבל על הדעת, "אנו מספקים את השירות הכי טוב ובאיכות הגבוהה ביותר, עד לסיום החקירה, נמנע את אספקת המוצר הרלוונטי, וננקוט צעדים באופן מידי".

החברה המספקת שירותי קייטרינג לחברת התעופה, הסבירה כי המנה המדוברת לא בושלה ככל הנראה במטבח שלהן, מכיוון שכל המנות שלהן מבושלות בטמפרטורה של 280 מעלות, ואולי ראש הנחש התווסף למנה אחרי שהמנה יצאה מהמפעל.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר