האסטרולוגית מסבירה

אש, מים, רוח ואדמה: גלו מה האישיות שלכם - לפי יסודות האדם

במה מתאפיין מי שהוא יסוד אש ולמה בעלי מזל דגים יכולים להיות ציניים? • האסטרולוגית חושפת את התכונות המיוחדות לכל יסוד ומסבירה איך זה מתכתב עם רוח היהדות • מסע לנפש (מגזין כיכר)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
מה היסוד שלי אומר על הנפש שלי? (צילום: שאטרסטוק)

לפי תאריך הלידה של האדם ניתן לדעת את אופיו, מעלותיו וחסרונותיו. האדם יכול לדעת במה הוא טוב יותר, מה האופי שלו ובמה הוא יכול להשתפר, לו רק ירצה.

• >> למגזין המלא - כנסו כאן <<

כולנו רוצים לדעת את עומק נשמתינו ומה רומזים כל המזלות והיסודות שלנו. האם אנחנו חברותיים, מדוע יש כאלה שהם סגורים יותר. מה גורם לאנשים להיות ציניים והאם יש קשר בין מנהיגות למזלות. לשם כך פנינו לאסטרולוגית נחמי גפני שתפרט לנו יותר על נפש האדם ותחשוף לנו על היסודות שיש לכל מזל והאם זה מותאם לדרכה של היהדות או סותר אותה.

"אני מנתחת את מפת הלידה, מעת הגחתו לעולם של האדם מולי, ודרך זה אני בוחנת את האישיות של האדם", מספרת גפני בשיחה עם 'כיכר השבת', "הדרך הזאת עוברת דרך המזלות של הכוכבים בעת שהוא נולד וככה ניתן לדעת מה האופי של האדם. אני חוקרת את הנושא הזה כבר מגיל שתיים עשרה ובמשך שבע עשרה שנה התמקצעתי בנושא".

הנה ניתוח המזלות והיסודות של האסטרולוגית נחמי גפני באופן כללי:

יסוד אש

מזלות: טלה, קשת, אריה

יסוד האש הינו יסוד שמונע על ידי חוויה, ניסוי וטעיה. האדם הזה רוצה לגלות דברים. כל אחד מהמזלות הללו מביע את האש בצורה שונה.

הטלה הוא טיפה יותר לוחמני ומנהיגותי. הוא עם חזון ברור, כזה שלוקח סיכונים והולך בראש, לעומת הקשת שלוקח את האש למקום של להפיח תקווה בכל דבר. יש לו, לקשת, הרבה אמונה ורצון להכיר את האמת - לא של חוקי הממסד אלא של חוקי הקב"ה, של משהו הרבה יותר גדול מהחוקים שקבעו אנשים.

מעניין לדעת כי הרבה חוזרים בתשובה, שההליך נעשה להם בקלות, הם אנשי קשת. החקירה הזאת של למצוא את האמת האמיתית, באה להם די בטבעיות.

ולגבי מזל אריה, מדובר באנשים שהם ממש כמו האריה שמתחמם בשמש. נדיבים ביותר עם הרבה אהבה לחלק לזולת.

מי שחסר לו ביסוד האש יתקשה להאמין ולבטוח. יהיה קשה לו עם התחלה של דברים חדשים, לעומת מי שיש לו את יסוד האש – שקל לו עם התחלות חדשות וביטחון עצמי בכל מקום.

יסוד אדמה

מזלות: בתולה, גדי, שור

אנשי יסוד האדמה מונעים בצורך בהישרדות, בניה, שימור ושדרוג. מדובר באנשים שמתייחסים מאוד לאחריות. הם עומדים במילה שלהם. יש להם תכנית לכל דבר. הם מאוד מקורקעים ונוטים להתחייבות.

מי שהוא מזל בתולה זה יתבטא בלרדת לפרטים, להיות פרקטי ולשדרג דברים. הוא גם עשוי להיות מאוד מומחה בידע מסוים.

לפי המזלות ויסודות האדם - ניתן לדעת את האופי שלכם (צילום: שאטרסטוק)

הגדי הינו אופי שמחפש תפקיד בעולם. הוא עשוי להיות בעל עמדה וכל מה שקשור למטרה – הוא שם. הוא יכול להציב לעצמו מטרה כבר בגיל קטן.

מעניין לדעת: ניתן לראות הרבה מנהיגים גדולים, יהודים ולהבדיל שאינם, במזל גדי.

אנשי השור הם אנשים עם סוג של כוח חזק לאדמה. הם מאוד מתוכננים ולא יוצאים מהמסגרת, דבר שעלול לפעמים להוביל למצב שהוא לא יעשה שינויים גדולים. הם ידועים להתעסק בכסף ולהיות מאוד אחראיים עליו, בעקבות תכונה זו.

אנשים שהם יסוד אדמה עומדים בלוחות זמנים ובתוכניות ולכן למי שחסר את יסוד האדמה, יהיה קשה לעמוד בלוח זמנים ולהתחייב למסגרת.

יסוד אוויר

מזלות: תאומים, מאזניים, דלי

אנשים מיסוד האוויר הינם עם ידע והבנה. יש להם צורך בחברה והם בתנועה כל הזמן, בדיוק כמו האוויר. הם מאוד שכליים וצריכים הסבר לכל דבר. כיוון שהם לא מבטאים יותר מדי רגשות, הם עלולים לבטא אותם בצורה צינית או כזו שמשתמעת כסנובית.

בעלי מזל תאומים אוהבים לקבל ידע, אך גם ממצים מהר את הנושא. הם אנשים שיאהבו יותר קורסים מאשר לימודים ארוכים. הם שנונים ולא פראיירים.

אנשי המאזניים אוהבים צדק וכל מה שקשור לתרבות. כיוון שהם לא רוצים להחליט ייתכן שזה מה שגורם להם להתווכח על כל דבר, ככה הם לא מקבלים החלטה.

ואנשי הדלי הם אנשים שרואים את המעבר. הם חכמים מאוד ומבינים דברים במהירות הבזק. הם מחפשים להיות לא שגרתיים. זה נראה שהם מתמרדים אבל העניין הוא שפשוט דבר לא מעניין אותם, הם רק רוצים לעשות טוב והרמוניה לעולם.

למי שיש מחסור ביסוד האוויר יהיה לו קשה עם הכרה ותעודה. לאנשי יסוד האוויר אין את הסבלנות כמו שיש לאנשי אדמה.

יסוד מים

מזלות: סרטן, עקרב, דגים

לאנשי יסוד המים יש את הצורך להרגיש ולהצמיח. מים זה תענוג, כידוע בחסידות, וזה מתבטא באופי שלהם.

אנשי מזל עקרב מאוד רגשיים ברמה טוטאלית. כיוון שהם מפחדים להיות פגיעים, הם לא יבטאו את הרגשות שלהם בקול, כדי לא להיפגע.

מי שנמנה עם אנשי הסרטן מחלק אהבה ורגש בכיף. הוא יוזם דברים ולכל מקום שהוא מגיע אליו הוא יכול לעשות ממנו בית שלו, זה כי הוא צריך להרגיש שייך.

באיזה יום נולדתם בחודש ועל איזה ציר היו הירח והכוכבים באותו הלילה? (צילום: שאטרסטוק)

אנשי הדגים הינם אנשים שמתחברים לכולם. זה סוג של אדם שיכול להתבודד, אבל ממקום שהוא מתאחד עם סביבתו. לעיתים יכולים לרמות אותם או לבלבל אותם, כי הם או צדיקים או מבולבלים...

למי שיש מחסור ביסוד המים זה יתבטא בקושי לבטא רגשות, קשיים באינטימיות וקשיי זיכרון.

לאחר שהאסטרולוגית גפני פרטה בפנינו את כל יסודות האדם, אינני יכול שלא לשאול:

איך אסטרולוגיה משלבת עם היהדות, הרי 'ישראל מעל המזל'?

"כל הרעיון שישראל מעל המזל הוא כזה: אם נולדתי בתכונת אופי מסוימות, ככתוב בתניא, בכוחי להיות בעל הבית של זה.

"אנשים מפרשים את המילה מזל – כמו שזכית בלוטו. 'יש לך מזל'. אבל הכוונה היא שמזל הוא נוזל. שהאופי נוזל דרך מזל כל שהוא.

"בכוחו של אדם להתעלות מעל המזל שלו"; האסטרולוגית גפני בקליניקה שלה (צילום: באדיבות המצלם)

"הרי איך שתציע את המיטה כך היא תיראה. אותו דובר עם האופי שלנו, הקב"ה אתגר אותך בדברים מסוימים, אבל יחד עם זה קיבלת חוזקות וכישרון להתמודד איתם. יש לך את המכלול של הכל ובכוחך להתמודד עם זה. זה הנקודה של 'ישראל מעל המזל', יש לך אפשרות להתעלות מהמזל אותו יש לך.

"לפני שלושים שנה העיסוק באסטרולוגיה היה מוקצה מחמת מיאוס. עם הזמן האמת צפה וניתן להבחין כי אסטרולוגיה אינה התעסקות בעתידות אלא בתכונות האופי של האדם וכיום רבים מורים אסטרולוגיה ברוח היהדות, בצורה כשרה ונכונה".

כשאנשים באים אלייך ואומרים 'בגלל המזל שלי אני לא מצליח', את אומרת להם שיש להם דרך לעקוף את המזל?

"בדיוק. ואדרבה, לאדם שיש קשיים בנושאים מסוימים, אם הוא יודע להתמודד איתם, הוא יכול להפוך להיות מומחה ולהדריך אחרים איך להילחם בהם.

"חשוב שיהיה לנו את כל התכונות, הטובות והפחות, כי ככה הוא יכול לעבוד לפי מידותיו כדי להפוך את עצמו לכיוון החיובי. הכל תלוי בהתפתחות שלנו וברצון שלנו להשקיע באופי ובמידות שלנו".

יש כאלה שיקראו את הכתבה ויגידו 'וואו, זה קלע בול לאופי שלי', ויש כאלה שיגידו 'זה ממש לא אני', מה תעני להם?

"כמובן שזה רק הכיוון הכללי. לכל בן אדם יש את כל ארבעת היסודות, השאלה בכמה אחוזים. זה תלוי מתי הוא נולד בחודש ובאיזה ציר נפגשו הירח והכוכבים באותו זמן.

"חשוב להדגיש, כדי שלא נהיה כאן עם 'אסטרולוגיה בגרוש', כי כל שנאמר כאן הינו על קצה המזלג וכי יש עוד הרבה מה לעסוק על הנושא וכל הרוצה להחכים יותר ולגלות עוד, עליו ללכת לאיש מקצוע מומחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר