ריאיון עם הכתב

למה אנשים אוהבים כתבות על "כוס קפה"?

מעת לעת מעלה כתב המגזין שלנו ארי טננבוים כתבות בנושא "קפה" • פעם על קפה לפני השינה ופעם סיפורים על כוס קפה • בריאיון מעניין טננבוים מסביר מדוע זה ככה (מעניין)

מה הסיפור של הקפה? (צילום: שאטרסטוק)

"מחשבות על כוס קפה" של כתבנו המגזיני ארי טננבוים, כבר הפכו לשם דבר במערכת. אין מי שלא מכיר את המשפטים המחכימים שהוא מעלה בסטטוסים שלו וברחבי הרשת.

כל מה שקשור לקפה, כולם יודעים, ארי שם.

לכל כתבה על קפה שהוא עושה יש מספר גבוה של צפיות. בין אם זה יהיה הסודות הכמוסים שלא ידעתם על הקפה, או איך קפה מועיל לזוגיות, ובין אם זה יהיה סיפורים על כוס קפה או קפסולות קפה שנמצאות כאן כדי להישאר, או אפילו האנשים שחייבים קפה כדי ללכת לישון. כל כתבה על קפה גורמת לרבים מהקוראים להיכנס לקרוא ולהחכים, כאן באתר בפרט ובאתרים שונים בארץ ובעולם בכלל.

פנינו לארי בשאלה הפשוטה, מה גורם לאנשים לאוהב כל כך קפה?

"אני חושב שקפה הוא הרבה מעבר למשקה", עונה ארי, עם כוס קפה ביד, אלא מה, "קפה הוא אירוע. קפה הוא חוויה. ולכן אנשים מתייחסים אליו טיפה יותר ברצינות. לכן, אגב, תראו אותי תמיד עם כוס קפה מזכוכית ולא מקרטון. אני יודע לכבד את הקפה שלי".

כתב המגזין שלנו שלא יכול להצטלם בלי קפה לצידו. ארי טננבוים ( (צילום: כיכר השבת))

ארי מוסיף: "המסתורין שמאחורי הקופאין, האם זה ממכר או לא, האם זה מעורר או לא, הוא הגורם שלדעתי מעודד אנשים להיכנס לקרוא כתבות בנושא. אנשים צמאים לדעת על הקפה וצמאים לשתות אותו בצורה נכונה יותר. עוד נקודה מעניינת: יש הטוענים כי ב-2050 כבר לא יהיה מספיק קפה בעולם. מה שלעניות דעתי איננו נכון, אז גם הפחד ממשהו שלא יהיה לנו גורם לנו לצרוך אותו יותר. ברור ופשוט שימצאו לכך פתרונות, אני לא מודאג, אבל בהחלט תראו אצלי בבית מצבורי קפה לשעת חירום", הוא אומר בחיוך.

כמה קפה אתה שותה ביום?

"או, זו שאלה שאני שואל רבים ורבים שואלים אותי. בגדול אני חייב לפתוח את הבוקר בכוס קפה ובמשך היום אשתה לפחות עוד כוס אחת עם לא שתיים. יוצא ימים עמוסים שאשתה ארבע. אך לא מעבר, כי המלצת משרד הבריאות העולמי זה עד ארבע כוסות קפה ביום".

כמה כוסות קפה יש לך?

"זה חסוי, אי אפשר לגלות את כל הסודות בבת אחת. אבל אצלנו בבית חצינו את השלושים".

אתה מכור?

"שאלה טובה. אף פעם לא הפסקתי לשתות קפה כדי לבדוק את זה", עונה ארי בציניות, "אך לפני צומות אני מפסיק כמה ימים מראש לשתות קפה כדי שהראש שלי לא ידפוק בצום ויבקש קפה, ואני מצליח לעמוד בזה, אז אני משער שאני לא מכור כבד".

איזה סיפור על קפה הכי הפתיע אותך?

הסיפור על האדם שבזכות כוס קפה או תה היה מציל אנשים. זהו משהו שממש תפס אותי, כמו גם האגודה למען הקפה. יש דבר כזה. יש אתר מכובד ובאפשרותכם אפילו לתרום כסף לפעילות. עולם התרומות לא פסח על שותי הקפה".

טיפ על כוס קפה?

"אל תשתו בכוס קרטון. שתו בקלאס, עם כוס זכוכית וצלוחית. כבדו את כוס הקפה שלכם והיום שלכם יכבד אתכם חזרה. השקיעו כמה דקות בשתיית קפה עם עצמכם והיום, באמת, נראה אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר