קמפיין לציבור החילוני: איסור "בל תקיף"

בימים האחרונים מחולקים בריכוזים החילונים בירושלים עלון עם הסבר על איסור "בל תקיף", ומי נבחר ל'דגמן' את הפרסום? אבירם ברוכיאן, 'קפטן' בקבוצת 'בית"ר ירושלים'. "אני אדם ששומר מסורת והדת זה לא דבר זר במשפחה שלי", אומר ברוכיאן בשיחה שקיים עם 'כיכר השבת' (בכיכר)

ישי כהן | כיכר השבת |

בימים האחרונים מחולקים בריכוזים החילונים בירושלים עלון עם הסבר על איסור "בל תקיף", ומי נבחר ל'דגמן' את הפרסום? אבירם ברוכיאן.

ברוכיאן, שומר מסורת הוא 'קפטן' קבוצת הכדורגל 'בית"ר ירושלים', לו עשרות-אלפי מעריצים.

בחוברת המחולקת, תחת הכותרת: "מספר אחד בכדורגל לא עושה אפס" ממחישים העורכים את איסור 'הקפת ראש' באמצעות תמונות של ברוכיאן כשהוא אישית לא מגלח את איזור ה'פאה' ומסמנים את האזור שבו יש איסור לגלח, כשהם מקווים שדרכו יצליחו לשכנע את עשרות אלפי מעריציו להימנע מלגלח את ה'פאות'.

בחוברת נכתב: "יש איסור מהתורה לגלח את הפאות או חלקם בתער או במכונה במספר 0, כמו שהורגלנו לא לאכול מאכלים אסורים כך נסתפר גם ע"פ דעת התורה וגפ ע"פ צו האופנה".

"אני אדם ששומר מסורת והדת זה לא דבר זר במשפחה שלי", אומר ברוכיאן בשיחה שקיים עם 'כיכר השבת'. "כשפנו אליי בבקשה לפרסם את התמונה שלי, כדי שעוד אנשים יידעו להסתפר בלי לעבור עבירות אמרתי מיד שאני מוכן, וגם עכשיו אני אומר אפשר לעשות תספורת כמו שצריך וגם לשמור על ההלכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר