"מבצע תפילין", 2011

לפני עשרות שנים יסד כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצקו"ל את "מבצע תפילין". במסגרת המבצע, יוצאים בכל יום שישי אלפי חסידי ונערי חב"ד ברחבי הארץ והעולם - לחוצות העיר, ומזכים יהודים בהנחת תפילין. באחרונה, יש מי שלקח את המבצע קדימה: "SMSתפילין" הוא פרויקט מיוחד המאפשר לכל יהודי לקבל הודעת SMS יומית בשעה שהוא בוחר עם מסר יהודי מלהיב ביחד עם תזכורת להניח תפילין, חינם

מישאל לוי | כיכר השבת |
(אתר COL)

לפני עשרות שנים יסד כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצקו"ל את "מבצע תפילין". במסגרת המבצע, יוצאים בכל יום שישי אלפי חסידי ונערי חב"ד ברחבי הארץ והעולם - לחוצות העיר, ומזכים יהודים בהנחת תפילין.

המבצע, שבהתחלה זכה להתנגדות גדולה מצד חוגים מסויימים, הפך כבר לדבר שבשגרה ולסימן המזוהה יותר מכל עם חסידי חב"ד.

באחרונה, יש מי שלקח את המבצע קדימה: "SMSתפילין" הוא פרויקט מיוחד המאפשר לכל יהודי לקבל הודעת SMS יומית בשעה שהוא בוחר עם מסר יהודי מלהיב ביחד עם תזכורת להניח תפילין, חינם.

מדובר בהודעה יומית שמתחדשת כל בוקר וכתובה בסגנון ישראלי אנרגטי המאפשר למסרים יהודים להתקבל גם בקרב קהלים הנחשבים לרחוקים מאוד וגם בקרב צעירים בני טובים שצריכים חיזוק.

התגובות שמגיעות ממקבלי ההודעות הנמנים על כל גווני הקשת מרגשות ביותר והפרויקט צובר תאוצה עצומה בימים אלו.

תפילין און-ליין

בשיחה שקיימנו עם מי שעומד בראש הפרויקט, הרב ישראל אסולין, הוא מספר: "לקרב יהודי היום זה פשוט קל, צריך רק לרצות. כשהגישה שלך חיובית ומאפשרת גם למי שנראה רחוק להתחבר - אז הוא פשוט יתחבר".

מהשיחה עם אסולין עולים נתונים מדהימים: "תשעים אחוז מהישראלים שהציעו להם להצטרף לפרויקט הגיבו בחיוב. כשזה חיובי ובחינם - אז אפשר רק לעלות".

השרות אינו כרוך בעלות למקבלי ההודעה ומדובר בעשרות אלפי מנויים - איך מתמודדים?

"זה פרויקט של הקב"ה, אז הוא דואג לכל הענינים".

יש לכם סיפורים מרגשים?

"יהודי בשם יעקב בן שבת מירושלים היה מקבל את ההודעה כל בוקר בשעה אחת עשרה. בוקר אחד הוא יצא לסידורים ושוטר עצר אותו על עקיפה מסוכנת, תוך כדי סיבוב. הוא נתן לו במקום אלף שקל קנס וקבע לו תאריך למשפט עם סיכויים גבוהים לשלילה.

"הבחור שהיה זקוק לרכב לעבודה חזר לביתו שבור והתבטא 'השם זורק אותי', חס ושלום. אחרי דקה, הוא קיבל את ההודעה היומית הקבועה. הוא פותח ורואה 'השם אוהב אותך! תניח תפילין ותביא גאולה!' הבחור פרץ בבכי למשך דקות ארוכות.

"סיפור נוסף הוא על בחור ישיבה ממשפחה מאוד מכובדת שירד מהדרך ונרשם לשרות במדרחוב ירושלים. לאחר תקופה של קבלת ההודעות חזר לחבוש את ספסלי הישיבה לשמחת כל בני המשפחה. הוא כמובן יצר קשר איתנו קשר ובישר לנו את הבשורה כשהוא אומר: 'ההודעות שלכם גרמו לי לאהוב את השם, אז חזרתי'. מדהים!".

אסולין מבקש תכלס'. "אצל כל אחד בסלולרי יש בעלי מקצוע, מכרים, ידידים ובני משפחה, שיכולים להניח תפילין ולאהוב את השם, בזכותך! כנסו עכשיו לדף הרישום ורשום אותם לקבלת ההודעה היומית, חינם! הם ייהנו ולך יהיו זכויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר