לראשונה בציון הרשב"י: הותקן ארון להצלת חיים

לראשונה במתחם ציון הרשב"י במירון, הותקן ארון ובו ציוד לעזרה ראשונה, חלילה למקרי חירום. בטקס מיוחד, נחנך אתמול הארון החדש במתחם הציון המכיל ציוד החייאה מתקדם, בלון חמצן ועוד, זאת במקביל לחלוקת תעודות לעובדי האתר שהוסמכו על-ידי מד"א להגיש עזרה ראשונה במקרים של החייאה

חיים שקדי | כיכר השבת |

עשרות אלפי המתפללים מאובטחים: בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון, נחנך אתמול (שני) לראשונה ארון מיוחד שישמש את כוחות ההצלה כעזרה ראשונה לצורך הצלת חיים, במקרי חירום.

ארון העזרה ראשונה מכיל ציוד משוכלל, כפי שיש בכל אמבולנס נייד של מגן דוד אדום, והוא כולל תיק החייאה, בלון חמצן, תיק חבישות, דפיברילטור ועוד.

היוזמה להתקנת הארון הגיעה על-ידי איש מירון צביקה לבל, וארגון מד"א נחלץ ליישם את הרעיון, ואתמול כאמור, נחנך הארון המיוחד שיסייע בהצלת חיים.

יצויין כי מלבד הארון המיוחד, מד"א הכשיר עובדים באתר שישמשו ככוננים במקרי חירום. העובדים, עברו קורסים בהחייאה, חבישות וטיפולים מצילי חיים, וקיבלו היום תעודות הסמכה במקביל לקבלת ציוד החייאה מתקדם לאתר.

בטקס חנוכת הארון החדש, הודה סגן ראש המועצה אייל דמרי למנכ"ל מד"א, למנהל המרחב וליוזם הרעיון על הפרויקט מציל החיים, וחילק תעודות לעובדים שהוכשרו על-ידי מד"א. מנהל האתר, שלמה שלוש, התכבד להכניס את ציוד ההצלה לארון המיוחד.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין:, אמר על חנוכת הארון החדש: "במד"א פועלים כל העת לשיפור השירות הניתן למטופלים ולנפגעים ובמסגרת פעילות עניפה זו, הותקן ארון העזרה הראשונה המיוחד בהר מירון והוסמכו עובדי האתר ככוננים לשעת חירום. אני מאחל למתפללים ולעולים לציונו של הקדוש בריאות רבה ומזכיר כי בעת הצורך, יוכלו תמיד לפנות לצוותי מד"א ולכונני מד"א המוצבים במקום שיעשו הכול על מנת להציל את חייהם".

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר איש מירון, צביקה לבל: "אני מברך על התוצאה המושלמת שמד"א לקח על עצמו להביא ציוד החייאה מתקדם בשווי אלפי שקלים לטובת המתפללים והאורחים הרבים, והדברים נעשו בצורה מושלמת על-ידי כך שגם העובדים באתר הוכשרו להשתמש בציוד".

לדברי צביקה לבל, "רק אתמול התקבל דיווח על חוסר הכרה באתר הרשב"י, וכשבאתי למקום פגשתי בעובד שטיפל טיפול ראשוני וסייע בשטח. אני חושב שכאתר התיירותי השני בגודלו בארץ זה חשוב ונחוץ, והלוואי שזה יעמוד רק בכוננות".

לבל מספר כי מידי יום היה נקרא לאירועים רבים באתר הרשב"י, ולפעמים מדובר בחבישות פשוטות אותם יוכלו לבצע כעת גם העובדים באתר שהוכשרו לכך במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר