אתר "ערוץ 7" הושחת על ידי האקרים פרו פלסטינים

מלחמת הרשת מכה שוב. האקרים טורקים פרו פלסטיניים פרצו לאתר ערוץ 7 והשחיתו אותו בכתובות נאצה נגד אובמה מרקל ונתניהו. מנגד נבלמו עשרות ניסיונות פריצה לאתרים (ברשת)

חיים אבני | כיכר השבת |
לוגו ערוץ 7 (צילום מסך)

הפסקת האש שהחלה הבוקר (שלישי) כנראה טרם חלחלה לרשת, שכן האקרים טורקיים פרו פלסטיניים, פרצו היום לאתר ערוץ 7, והשחיתו את דף הבית שלו.

ההאקרים, המכנים את עצמם Turkguvenligi, כתבו בדף הבית של האתר, כי הפריצה נעשית לטובת העם הפלסטיני, וכנגד מדינת ישראל, וכי היא מכוונת נגד "הכלבים הנאמנים של הממשל הישראלי", ובעד החופש לעם הפלסטיני.

ההאקרים תוקפים את ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא ארצות הברית ברק אובמה, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, כמו גם את האו"ם וברית נאט"ו (שטורקיה חברה בה). על מה שהם מכנים האכזריות המגעילה כלפי העולם המוסלמי. ומאיימים בפעולות נקם על "מה שעשיתם לילדים, נשים ואפילו תינוקות".

עמוד הבית של ערוץ 7, היום (צילום מסך)

עשרות ניסיונות פריצה נבלמו

בשבעות האחרונים, מספרים מומחי אבטחת מידע ישראלים, כי ניסיונות פריצה לאתרים ישראלים עלו בעשרות ואף מאות אחוזים. לפני כשבועיים אף נאלצו ספקיות האינטרנט לחסום את הגלישה מחו"ל לאתרים ישראלים כליל לזמן קצר, וזאת במטרה למנוע התארגנות גדולה לפריצה לאתרים ישראליים.

למרות זאת, ההאקרים הפלסטיניים ותומכיהם, נכשלים לרוב בניסיונות החדירה לאתרים ישראלים, בעיקר בגלל שמנהלי האתרים הישראלים מיחסים כיום חשיבות רבה לאבטחת המידע, ודואגים לאבטח היטב את אתריהם. אלא, שעדיין ניתן להיפגע ממתקפות פרימיטיביות שעלולות למנוע גישה לשרת, על ידי יצירת אלפי פניות לשרתים, ובכך להעמיס עליהם.

בתוך כך, בשבוע שעבר פרצה קבוצת האקרים ישראלים, המכנה את עצמה Israeli Elite Force, לאתר הזרוע הצבאית של חמאס "עז אדין אל קסאם" למשך שעות ארוכות, כשהקבוצה מאיימת להמשיך ולפגוע בכל מי שינסה להפיל אתרים ישראלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר