צוקרברג בוחן

הצעד המפתיע של פייסבוק: תפתח מטבע?

אחרי שביטלה את פרוייקט המטבע הקריפטוגרפי שלה - 'דיאם', דיווח חדש טוען כי ב'מטא' בוחנים פיתוח של מטבע וירטואלי אחר שיקרא ''זאק באנקס'' על שם הבעלים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחרי שביטלה את פרוייקט המטבע הקריפטוגרפי שלה - 'דיאם', דיווח חדש באתר 'Financial Times' היום (חמישי) טוען כי ב'מטא' בוחנים פיתוח של מטבע מסוג אחר.

על פי הדיווח, בחברה מפתחים מטבע שמכונה על ידי העובדים "זאק באקס" על שם היו"ר והמנכ"ל מארק צוקרברג. המטבע לא יהיה קריפטוגרפי וצפוי לחקות את דרך פעולות המטבעות במשחקי המחשב.

המטבע יהיה מעין אסימון שמקושר בכל הפלטפורמות של 'מטא', בחברה רוצים לחקות הצלחה של חברות משחקים גדולות בתחום דוגמת Robux.

בנוסף, במטא בוחנים אפשרות להשיק "אסימונים חברתיים" שיוענקו כפרס על פעילות משמעותית בקבוצות פייסבוק וכדומה, כמו כן, לפי הדיווח בחברה בודקים אפשרות כי מטר תיתן שירותים פיננסיים מסורתיים כמו הלוואות לעסקים קטנים.

דוברת מטא לורן דיקסון אמרה בהצהרה ל-The Verge כי "אין לנו עדכונים לחלוק היום. אנו שוקלים ללא הרף חידושים במוצרים עבור משתמשים, עסקים ויוצרים. כחברה, אנחנו מתמקדים בבנייה עבור המטאוורס וזה כולל איך תשלומים ושירותים פיננסיים עשויים להיראות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר