"הזמן אינו מרפא את הכאב"

שנתיים לרצח בני משפחת פוגל: הנטל הכי נוראי שיש

באזכרה שנערכה הערב לציון שנתיים לרצח המחריד בישוב איתמר, בו נטבחו למוות בני משפחת פוגל, אמרה הסבתא: "ככל שעוברים הימים אני רק מרגישה את גודל השבר" שר המשפטים יעקב נאמן: "בימים האחרונים מפריחים סיסמאות על שוויון בנטל, וכאן יש לנו משפחה שנשאה בנטל הכי נוראי שיש" (ארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

פוליטיקאים, רבנים, בני משפחה ואנשי ימין השתתפו הערב באירוע האזכרה לציון שנתיים לטבח המזעזע בישוב איתמר, בו נטבחו למוות בני משפחת פוגל הי"ד.

"בימים האחרונים מפריחים סיסמאות על שוויון בנטל, וכאן יש לנו משפחה שנשאה בנטל הכי נוראי שיש. אנחנו חייבים לדאוג שאף אחד לא ייאלץ לשאת בנטל הזה שוב" אמר האירוע שר המשפטים יעקב נאמן.

שר התחבורה ישראל כץ, שהשתתף גם הוא באירוע, אמר כי הנקמה היחידה במרצחים היא המשך הבניה בהתנחלויות: "להמשיך לבנות ולהתפתח, ואנחנו נמשיך לבנות ולפתח את המקום הזה"

הגב' צילה פוגל, אימו של אודי פוגל הי"ד - אב המשפחה שנרצח באירוע אמרה: "הזמן אינו מרפא את הכאב וככל שעוברים הימים אני רק מרגישה את גודל השבר".

במהלך האירוע, נחנך במקום בניין חדש לישיבה שהוקמה לזכרם של הנרצחים - בני משפחת פוגל הי"ד.

האלוף ניצן אלון, שהשתתף האירוע למרות איומים של נערי גבעות בתקופה האחרונה, שאיימו בשיבוש האירוע באם אלון ישתתף בו אמר: "אני מאחל שמבית המדרש הזה תחנכו את התלמידים לתורה, למעשים טובים ולממלכתיות".

בשנה האחרונה נקראו 14 תינוקות על שם בני המשפחה, כשהם מצטרפים לכעשרים תינוקות שנקראו על שם הנטבחים בשנה שעברה.

"זה מאוד מרגש" אומרת טלי בן ישי, אם רותי פוגל שנטבחה בפיגוע, "אנשים שלא מכירים אותנו פונים לספר לנו שקראו לילדיהם על שם יקירינו. משפחות ממודיעין, בית שאן, מעלה אדומים ירושלים ועוד מבקשים לעודד ולהזדהות ועושים את זה בצורה הכי משמחת שיכולה להיות, ע"י נתינת חיים חדשים ואור חדש".

כזכור, באירוע המצמרר לפני כשנתיים, נרצחו למוות בעת שישנו במיטתם, אהוד פוגל, בן 37, אבי המשפחה; רות פוגל, בת 35, אם המשפחה; והילדים יואב פוגל, בן 11; אלעד פוגל, בן 4; והדס פוגל, בת 4 חודשים.

יהי זכרם ברוך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר