המחאה החברתית חוזרת: אלפים יצאו לרחובות נגד גזירות לפיד

אלפי ישראלים הפגינו אמש (מוצ"ש) בנקודות שונות ברחבי הארץ נגד שורת הגזירות של שר האוצר יאיר לפיד. דפני ליף: "זו האחריות שלנו לצאת לרחוב, שיפסיקו להיכנס לכיס שלנו" (בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: ישראל כהן)

המחאה החברתית חוזרת לרחובות: אלפים מפגינים בשעה זאת במקומות שונים ברחבי הארץ נגד גל הקיצוצים מאחוריו עומד שר האוצר יאיר לפיד.

על פי הדיווחים השונים, בתל אביב נמצאים נכון לשעה זו כ-10000 מפגינים, כאשר במקביל מתקיימות הפגנות במקומות שונים בארץ, בהם: ירושלים, חיפה, מודיעין, ראשון לציון ואשדוד.

דפני ליף, מובילת המחאה החברתית בשנים האחרונות, אמרה לאתר ynet: "כולנו מרגישים את המציאות הכלכלית בכיס וכבר יצאנו לרחובות בדיוק בגלל זה לפני שנה וחצי".

לדבריה: "מפלגת יש עתיד ומפלגת הבית היהודי לא היו גורפות קולות ללא המחאה החברתית. זו האחריות שלנו לצאת לרחוב ולעשות כל מה שאנו יכולים על מנת שיפסיקו להיכנס לעומק הכיס שלנו ויתחילו לחייב מס חברות נורמלי, ולא מס מגוחך".

אלון לי-גרין, העומד גם הוא מאחורי ההפגנה אמר לאתר ynet: "סטודנטים, משפחות צעירות, אנשים שמתקשרים לסגור את החודש לא רואים בתקציב הזה שום בשורה, שום סיבה לתקווה. יצאנו אז להפגין כדי להציל את המדינה שלנו, ועכשיו מתברר לנו ששר האוצר החדש הוא שידור חוזר, קצת יותר פוטוגני, של ראש הממשלה הקודם והמדיניות שלו"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר