הותר לפרסום

הנרצחים בטבח בבאר שבע: מנהלים בסניף ולקוחות

בשעות הערב הותרו לפרסום שמות הנרצחים בפיגוע המחריד בבאר שבע. מנהל הסניף אבנר כהן, מנהל מחלקת האשראי מאיר זיתון, ענת אבן חיים, ועידן שניצר צברי, יהי זכרם ברוך (חדשות, בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: סוכנות הידיעות חדשות 24)

הטבח המזעזע בבאר שבע: בשעות הערב, הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים שאיבדו את חייהם במסע הטבח שביצע לקוח בנק הפועלים ככה"נ בעקבות חוב של 6,000 ש"ח. כמו כן, הותר לפרסום שמו של הרוצח שביצע את הטבח המחריד.

שמותיהם של ההרוגים: אבנר כהן ז"ל בן ה-44 שכיהן כמנהל הסניף. מאיר זיתון ז"ל בן ה-40 שכיהן כמנהל מחלקת האשראי בסניף. ענת אבן חיים ע"ה בת ה- 34, לקוחת הבנק ששהתה בסניף בעת האירוע. ועידן שניצר צברי ז"ל בן ה-22.

שמו של הרוצח: איתמר אלון, שירת במשמר הגבול. ועל פי החשד, עשה את המעשה כאות נקמה בבנק עקב כך שחסימת האשראי שברשותו לא בוטלה.

כזכור, מוקדם יותר שיחזר את הרגעים הדרמטיים רמו ועקנין, שהיה בתוך הבנק בזמן הטבח הקשה וניצל: "הוא נתן שני כדורים לכל בחור שישב לידי, אחד קיבל שניים בגב. אף אחד לא ניסה להתנגד, כולם שכבו".

"הוא בא אליי ואמר לי 'בוא לפה'. גבר אחד קיבל את הירייה הראשונה. נבהלתי, נכנסתי מתחת לדלפק. גבר אחר קיבל שתי יריות, אחת הבנות אמרה 'תהיה בשקט'. הטלפון צלצל, לא עניתי והיא לא ענתה. השודד נתן שני כדורים להרוג אחד, שניים בגב. אף אחד לא התנגד. הם ירו באוויר", שיחזר ועקנין את האימה בתוך הבנק.

ועקנין סיים והודה להקב"ה: "אמרתי 'שמע ישראל ואלוקים שמע את תפילותיי. שמעתי משטרה ויס"מניקים והם נכנסו".

ניצב יורם הלוי, מפקד מחוז הדרום שהגיע לזירה דקות לאחר תחילת הטבח, תיאר את השתלשלות האירוע בשיחה ל'חדשות 2': "אדם נכנס לסניף בנק, הוא פשוט יורה בהם ובשלב מסוים הוא לוקח בת ערובה וממשיך איתה לחדר צדדי, הכוחות נכנסו פנימה. אנחנו מבינים שיש אדם שירה והרג. הם מקבלים אחריות על האירוע ומנסים לנהל מו"מ עם השודד שלא צולח".

"היה איזשהו ניסיון אחד ששמעו אותו והיה כאן צוות מו"מ שניסה לעשות את העבודה. עם זאת, לאחר דקות מעטות נשמעה יריה, הוא פגע בעצמו, ובזה הסתיים האירוע" אמר ניצב הלוי.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם הוא לאירוע המזעזע ואמר: "מה שקרה בבאר שבע זו טרגדיה נוראה, זה אירוע חמור ביותר. אני לא זוכר אירוע כזה, ודאי לא בשנים האחרונות. זו לא תופעה שכיחה במדינת ישראל".

ראש הממשלה אמר כי אסור שאירוע חמור שכזה יחזור על עצמו. "אסור שפיגוע כזה יחזור על עצמו, ונפעל שהוא לא יחזור על עצמו. אני שולח תנחומים למשפחות ההרוגים, ואיחולי החלמה לפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר