הח"כים גפני וגלאון יגישו תקציב חלופי לגזירות לפיד

חברי הכנסת משה גפני 'מיהדות התורה' וזהבה גלאון מ'מרצ', יציגו במסיבת עיתונאים משותפת תוכנית כלכלית עליה עמלו, ותהווה אלטרנטיבה לגזירות לפיד בחוק ההסדרים (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני וגלאון (צילומים: פלאש 90)

בשיתוף פעולה נדיר עם סיעת מרצ, יציג חבר-הכנסת משה גפני מ'יהדות התורה' את התוכנית הכלכלית האלטרנטיבית לתוכניתו של שר האוצר יאיר לפיד.

בשעות הבוקר מחר (רביעי) יציגו יו"ר ועדת הכספים לשעבר ח"כ משה גפני ויו"ר מרצ זהבה גלאון מסיבת עיתונאים משותפת בחדר סיעת מרצ - את התוכנית הכלכלית עליה עמלו בשבועות האחרונים, תוכנית שתהווה אלטרנטיבה לפגיעה הקשה המתוכננת במעמד הביניים ובשכבות המוחלשות.

גפני וגלאון יציגו תוכנית כלכלית חברתית חלופית לחוק ההסדרים של לפיד, הכוללת גם את צד ההכנסות שיכניסו לקופת המדינה עשרות מיליארדים בלי לפגוע במעמד הביניים והשכבות המוחלשות.

לדברי מקורבים לגפני, המטרה היא להוכיח כי אפשר גם ליצור תוכנית מסודרת ומוצלחת בצורה אחרת ללא פגיעה בשכבות החלשות וזאת בניגוד לתוכניתו של לפיד שמטיבה אך ורק עם האוכלוסיות החזקות והוועדים הגדולים במשק.

"לצורך כך שיתפנו פעולה עם סיעת מרצ כך שהתוכנית מקובלת על כל גורמי האופוזיציה", אומרים המקורבים. לדבריהם, מדובר בפעם הראשונה שסיעות האופוזיציה מציגות תוכנית חלופית וזאת במטרה להוכיח כי ניתן לעשות צעדים של ייעול המשק והכלכלה הישראלית בדרך שונה.

ל"כיכר השבת" נודע כי ההערכות הינם שהתוכנית החילופית תתמקד במיסוי החברות הגדולות והגופים הגדולים במשק זאת במקום לפגוע באזרח הקטן המהווה את שדרת הכלכלה הישראלית והנאבק עם קשיים יום יומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר