אבו גוש: נזק לעשרות מכוניות ו"ערבים החוצה"

אלמונים ניקבו לפנות בוקר (שלישי) את צמיגיהם של 28 כלי רכב בכפר אבו גוש שליד ירושלים, וריססו על הקירות כתובות בהם נכתב: "ערבים החוצה" ו"גזענות או התבוללות" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתובות באבו גוש, הבוקר (צילום: אוהד צויגנברג - ynet)

תג מחיר? לפנות בוקר (שלישי) אלמונים ניקבו את צמיגיהם של 28 כלי רכב בכפר אבו גוש שליד ירושלים, וריססו על הקירות כתובות בהם נכתב: "ערבים החוצה" ו"גזענות או התבוללות".

אחד מתושבי רחוב נטף, סיפר ל-ynet כי "התעוררנו לחבלה בכלי הרכב לכל אורך הרחוב, שהוא אחד הראשיים באבו גוש. נדהמנו לראות גם כתובות גזעניות".

לטענתו, "מדובר באותה כנופיה שפועלת בשטחים ועברה לחבל בדו-קיום פה. כל יהודי יודע איזה יחס יפה מקבלים פה יהודים ועל השכנות הטובה בינינו. זה לא מפתיע אותנו מכיוון שיש הסתה גזענית בכנסת. זה ממש לא נעים לי, אנחנו פוחדים על הדו-קיום ועל המסגדים שלנו".

המשטרה הוזעקה לכפר ופתחה בחקירת המקרה. חוקרי המשטרה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי בדקות את כלי הרכב שניזוקו. לפי ההערכות ראשונות האירוע בוצע על רקע לאומני.

בירושלים, אירוע לאחרונה מספר מקרים דומים. רק ביום שישי האחרון, בשכונת שייח ג'ראח, הוצתו שני כלי רכב ורוססו כתובות.

הקבינט המדיני-ביטחוני החליט שלשום כי שר הביטחון יכריז על פעולות "תג מחיר" כהתארגנות בלתי מותרת, זאת למרות ששרי המשפטים וביטחון פנים, ראשי השב"כ והיועץ המשפטי לממשלה המליצו להכריז על ארגון טרור.

בהכרזה של שר הביטחון על התארגנות בלתי מותרת, יאפשר הדבר להאריך תקופות מעצר של חשודים והחמרת הענישה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר