דרעי באבו גוש: "מזכיר לי את האנטישמיות באירופה"

לפנות בוקר רוססו כתובות "ערבים החוצה" באבו גוש. יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע לביקור בכפר, והביא את הזעזוע מהמעשים: "מזכיר לי את האנטישמיות באירופה" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת. פלאש 90)

הגזענות נגד הערבים: תושבי הכפר אבו גוש ליד ירושלים גילו הבוקר (שלישי) כי אלמונים ניקבו את צמיגיהם של 28 כלי רכב וריססו על הקירות כתובות בהם נכתב: "ערבים החוצה" ו"גזענות או התבוללות".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע לסיור בכפר ותקף את פעילי 'תג מחיר': "פגיעה ביהדות ובתורת ישראל. מזכיר לי את האנטישמיות באירופה".

"הרגשתי זעזוע כיהודי, כיהודי שמאמין, שראיתי היום בתקשורת את ה'ערבים החוצה' הגוף שלי הצטמרר", אמר דרעי, "זה הזכיר לי את הכתובות 'יהודים החוצה' בכל אירופה, זה הזכיר לי את האנטישמיות".

דרעי הוסיף ואמר: "אני לא יודע מי עשה את זה, אבל שיד תעז לכתוב 'ערבים החוצה' נגד בני אדם ולעשות מעשה חבלה, זה דבר שאני כיהודי אמרתי שאני לא יכול לעבור על זה לסדר היום, הרגשתי חובה שאנחנו חייבים להשמיע את הקול של היהדות, את הקול של התורה, את הקול של הדת היהודית".

"מי שעשה את זה עבר על חילול השם". הכתובות באבו גוש, הבוקר (צילום: פלאש 90)

"מי שעשה את זה עבר על חילול השם, עבר על עברה חמורה ביותר, הוא פוגע קודם כל ביהדות ובתורת ישראל, חוץ מזה שהוא פוגע ביחסי דו קיום וכל הקשור לזה, זה מעשה חמור שחייב להוקיע אותו", הוסיף דרעי.

דרעי שיודע כמו כולם, שאלו שעומדים מאחורי 'תג מחיר' הם שוליים מתוך חובשי הכיפות סרוגות, פנה לרבניהם ואמר כי "חייבים כל המחנכים והרבנים בציונות הדתית לצאת במתקפה חמורה ביותר, ולהוקיע את האנשים האלה מתוכם, אי אפשר לתת לשוליים האלה לנהל את סדר היום".

בהמשך יצא דרעי לסיור באיזור בו רוסוס הכתובות ואמר: "מי שכתב דבר כזה 'ערבים החוצה' שיזכור שהיו ידיים של השונאים הגדולים ביותר שלנו שכתבו 'יהודים החוצה', אומנם כתבו את זה בגרמנית, לא בעברית. אבל זה בא מאותו מקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר