ריבלין: "תג מחיר הוא מעשה טרור"

מצעד הגינויים ל'תג מחיר' באבו גוש נמשך: ח"כ ראובן ריבלין השתתף באירוע מחאה באבו גוש, ואמר כי יש לטפל במעשה כפי שמטופלים מעשי טרור: "הגיע הזמן שנתחיל להתמודד" (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
רובי ריבלין (צילום ארכיון: פלאש 90)

מצעד הגינויים למעשה תג המחיר באבו גוש: באירוע מחאה מיוחד שנערך היום באבו גוש, שם אירעו בלילה (שלישי) מספר השחתות של רכבים ורוססו כתובות גזעניות נגד מוסלמים, מחה ח"כ ראובן ריבלין על המעשים, וקרא לטפל בהם כפי שמטופלים אירועי טרור.

"תג מחיר הוא טרור וצריך לטפל בו כפי שמטפלים בטרור" אמר ריבלין. "טרור הוא טרור בין אם הוא על רקע לאומני, או גזעני או דתי. איננו יכולים עוד להמשיך ולשלם מס שפתיים ולהתייחס לתופעות הללו כעשבים שוטים או מקרי שוליים. כל שתיקה על תג מחיר מביאה את תג המחיר הבא".

ריבלין הוסיף ואמר לנוכחים באירוע: "באתי לשכנים טובים וידידים ותיקים ששותפים לחוויה הישראלית. הגיע הזמן שנתחיל להתמודד עם בעיה קשה שפושה בחברה הישראלית. מה שנעשה כאן הלילה הוא פעולת טרור, לא חשוב מאלו מניעים היא נובעת. אי אפשר יותר לשתוק ולעבור לסדר היום. אני קורא מכאן ליועץ המשפטי לממשלה ולממשלת ישראל: אם לא תפעלו - נשלם כולנו את המחיר".

כתובות הגרפיטי באבו גוש (צילום: פלאש 90)

מוקדם יותר היום, הגיע יו"ר ש"ס אריה דרעי לאבו גוש, והביע זעזוע מהמעשים: "הרגשתי זעזוע כיהודי, כיהודי שמאמין, שראיתי היום בתקשורת את ה'ערבים החוצה' הגוף שלי הצטמרר", אמר דרעי, "זה הזכיר לי את הכתובות 'יהודים החוצה' בכל אירופה, זה הזכיר לי את האנטישמיות".

צפו: דרעי מגנה את מעשי ה'תג מחיר' באבו גוש

דרעי הוסיף ואמר: "אני לא יודע מי עשה את זה, אבל שיד תעז לכתוב 'ערבים החוצה' נגד בני אדם ולעשות מעשה חבלה, זה דבר שאני כיהודי אמרתי שאני לא יכול לעבור על זה לסדר היום, הרגשתי חובה שאנחנו חייבים להשמיע את הקול של היהדות, את הקול של התורה, את הקול של הדת היהודית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר