ת"א: המועמד של נפתלי בנט - ספג מפלה בבחירות לראשות הרשימה

"תחילת הנפילה של בנט בבחירות לרשויות", כך מגדירים פעילים בציונות הדתית בת"א את בחירת שמואל גפן, איש המפד"ל הישנה לראשות הרשימה בעיר, זאת למרות תמיכתו של השר נפתלי בנט באיתי גרניק. אחד הפעילים: "חבל שבנט מפסיד כל כך מהר בתוך המפלגה שלו, והפלג שנאמן לאנשים של פעם, כמו זבולון אורלב, פשוט מצפצף עליו" (מקומי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

הבחירות לרשויות המקומיות: איתי גרניק, מועמד שזכה לתמיכתו של שר הכלכלה נפתלי בנט ספג מפלה בבחירות מקדימות וחשאיות שנערכו לרשימה שתוגש בבחירות הקרובות למועצה, כאשר במקומו נבחר דווקא נציג 'הדור הישן' של הציונות הדתית.

על פי תוצאות הבחירות שכאמור היו חשאיות ונערכו ברחוב דובנוב בעיר, במקום הראשון זכה שמואל גפן, נציג מפלגת המפד"ל הוותיקה בעיר שהתמודד מול גרניק שכאמור היה מועמדו של נפתלי בנט.

גורמים שהיו מעורבים בהליך בחירת הרשימה אמרו ל'כיכר השבת', כי מדובר ב"תחילת נפילתו של נפתלי בנט בבחירות המוניציפאליות", כאשר לטענתם בעצם מדובר ב'בגידה' של פעילי הציבור הדתי לאומי בתל אביב, שהעדיפו את איש המפד"ל הישנה, מאשר את מועמדו של בנט.

אחד הפעילים אמר ל'כיכר השבת', כי בחירתו של גפן למקום הראשון, תביא לכך שהמפלגה ככה"נ תמשיך לחבור ל'אגודת ישראל' ולא תפעל בנפרד, כפי שציפה הדור הצעיר של המפלגה.

"הם ימשיכו ללכת יחד עם אגודת ישראל כמו שעשו עשרות שנים, ולשלוט בחברה קדישא ובמועצה הדתית" אמר אחד הפעילים המרכזיים בהתייחסו לאנשי המפד"ל הישנה שניצחו בקרב על המקום הראשון ברשימה.

לדבריו: "חבל שבנט מפסיד כל כך מהר בתוך המפלגה שלו, והפלג שנאמן לאנשים של פעם, כמו זבולון אורלב, פשוט מצפצף עליו".

לדבריו, "חברי גרעינים תורניים שציפו כי תגיע לעיר רוח צעירה, מאוכזבים מאוד".

בתוך כך, גורם ב'הבית היהודי' ציין, כי במפלגה שוקלים שלא לאפשר לגפן, שנבחר למקום הראשון בת"א, להשתמש בשם 'הבית היהודי', אלא להתמודד בתור רשימה עצמאית אחרת. אולם לדברי הגורם לא ניתן עד כה אישור רשמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר