נתניהו על גל החיסולים: "נחושים לעקור את התופעה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לגל החיסולים במשפחות הפשע ואמר: "אנחנו עדים למעשים חמורים ביותר של פעילות משפחות הפשע ואנו נחושים לעקור את התופעה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לחיסולים במשפחות הפשע ואמר: "אנחנו עדים לאחרונה למעשים חמורים ביותר של פעילות משפחות הפשע המאורגן ואנו נחושים לעקור את התופעה הזו".

נתניהו הוסיף ואמר כי "אנו נותנים את מלוא הגיבוי למשטרת ישראל לפעול נגד הארגונים. אזרחים לא צריכים להיות מודאגים מלהסתובב בחופשיות ברחוב. חברי משפחות הפשע הם שצריכים להיות מודאגים ואותם צריך להכניס לכלא".

"אנחנו נחושים לעקור את התופעה הזאת, היא חמורה מאוד, ואנחנו מגבים את המשטרה. נספק לה את האמצעים הקיימים וניתן לה אמצעים חדשים לטפל בתופעה", הבטיח ראש הממשלה.

כזכור, שני רעולי פנים ירו במהלך השבת למוות בתושב יפו, החיסול התבצע סמוך למתחם התחנה בדרומה של תל אביב, אזור בו הסתובבו באותה שעה מאות בני אדם. ההרוג באירוע הוא טאהר לאלא, בן 27 המוכר למשטרה.

זמן קצר לאחר הרצח, נמצא כלי רכב שרוף בשדרות בן צבי בעיר, המשטרה חושדת כי כלי הרכב שימש את מבצעי החיסול במהלך מנוסתם מהמקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר