דנינו על החיסולים: "אין למשטרה את הפריווילגיה להתמקד רק בפשיעה החמורה"

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, התייחס לביקורת הרבה כלפי אוזלת ידה של המשטרה בנוגע לפשיעה ואמר: "מוטלות על המשטרה משימות רבות נוספות מעבר לפשיעה" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
המפכ"ל יוחנן דנינו (צילום: פלאש 90)

משטרת ישראל נמצאת בימים אלו תחת מתקפה תקשורתית בשל ריבוי מקרי אלימות וחיסולי רחוב של עולם הפשע, המפכ״ל יוחנן דנינו אמר בנוגע לנושא כי הוא מתייחס לאירועים האחרונים בחומרה.

את דבריו, אמר דנינו במהלך פגישה שקיים היום (שלישי) עם שוטרי מרחב איילון, בפגישה, ציינו השוטרים בפני המפכ״ל כי "הסיקור התקשורתי המלווה את הארגון יוצר דה לגיטימציה ופוגע במוטיבציה שלהם אל משימותיהם הרבות והפרסומים על המשטרה בעת הזו עומדים בניגוד מוחלט להשקעתם הרבה במאבק בפשיעה החמורה והמאורגנת בפרט ובשירות לציבור בכלל".

בתגובה אמר המפכ"ל לשוטרים כי הוא "מתייחס לאירועים האחרונים בכובד ראש ובחומרה רבה".

"בל נשכח כי מטרת הארגון היא לחזק את תחושת בטחון של האזרח, ובעת הזו מוטלות על המשטרה משימות רבות נוספות מעבר לפשיעה. אין למשטרה את הפריווילגיה להתמקד רק בפשיעה החמורה אלא בכל האתגרים הניצבים בפניה" הוסיף המפכ"ל".

דנינו הוסיף וציין בפני השוטרים כי "המשטרה חזקה, נחושה מתמיד לבצע את משימותיה ופועלת באופן מקצועי, אני מציע לשוטרים להתרכז בעשייה הברוכה ולא לתת לפרסומים השונים ולכותרות להשפיע עליהם, כפי שאני בוחר לעשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר