הרב אביחי רונצקי: יש לנו מכנה משותף עם יש עתיד יותר מאשר עם החרדים

הרב אביחי רונצקי, אומר היום כי לציבור הד"לי בישראל יש מכנה משותף עם הציבור החילוני של "יש עתיד" יותר מאשר עם הציבור החרדי בראשותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רונצקי ונפתלי בנט. מחוברים ל"יד עתיד" (צילום: פלאש 90)

המרצע יצא מהשק: ה' אביחי רונצקי - מרבני הציונות הדתית, אומר היום כי יש לציבור הד"לי בישראל מכנה משותף עם הציבור החילוני של "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד יותר מאשר עם הציבור החרדי בראשותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל.

רונצקי התייחס לחיבור עם יאיר לפיד בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "החבירה ל"יש עתיד", מלבד הכורח הפוליטי שהיה בה, כדי שניכנס לקואליציה, לדעתי, יש לשתי התנועות מכנה משותף רחב יותר מאשר עם המפלגות החרדיות. נדמה שהמפלגות הללו כל עניינן הוא תועלתן הפרטית, כשטובת המדינה מהן והלאה".

רונצקי המשיך וכתב מדוע הדלי"ם מתחברים ל'יש עתיד' ולא למפלגות החרדיות וכתב כי "ל'בית היהודי' ול'יש עתיד' עם כל המחלוקות, יש אינטרס מובהק לעשות למען החינוך, הכלכלה, הביטחון ושאר ענייניה של מדינת ישראל".

בהמשך דבריו, תוקף רונצקי במרומז את ח"כ יוני שטבון שהביעה תמיכה בעולם התורה כשהתנגד לחוק הגיוס הכולל בתוכו את סעיף הסנקציות הפליליות כנגד לומדי התורה הקדושה ואת מי שנותן לו גיבוי: "כתבות ענק בעיתוני המגזר שנותנות רוח גבית למי שפוגע באחדות הסיעה מיותרות ומזיקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר