שר החינוך שי פירון חשף: "משתמש בריטלין"

השר פירון סיפר כי במהלך הרצאה מכובדת בפולין בה ישב בסמיכות לראש הממשלה, "היה משעמם", ולכן החליט לקחת ריטלין. "אני לא מתבייש אם צריך לקחת משהו" הוסיף (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שר החינוך שי פירון ממפלגת "יש עתיד" סיפר במהלך תכנית ילדים בטלוויזיה החינוכית כי הוא נוהג מידי פעם לקחת "ריטלין" - אך לא באופן קבוע.

השר סיפר כי במהלך הרצאה מכובדת בפולין, הוא ישב בסמיכות לראש הממשלה בנימין נתניהו ובעקבות ש"היה משעממם" כלשונו, הוא השתמש בריטלין: "אני אספר לך סיפור, לא מזמן נסעתי לפולין והגענו לטקס נורא חשוב ונורא משעממם ואני לא ידעתי איך אני אשב שלוש שעות, שלוש שעות בקור אימים בשפה שאתה לא מבין - בפולנית, ואני צריך לשבת כמו השר - בשורה הראשונה", סיפר פירון.

שר החינוך הוסיף: "אז אני אגיד לכם שדרך הילדים שלי ודרך המשפחה שלי אני לא מתבייש אם צריך לקחת ריטלין או כדור כזה או אחר בימים מאוד מיוחדים. אני לא מתבייש באופן אישי להשתמש בזה".

פירון מתגלגל מצחוק בכנסת, ארכיון ערוץ הכנסת

השר הבהיר באותה נשימה כי אינו נוהג להשתמש בריטלין מידי יום ביומו: "ביום יום שלי אני מתפקד בצורה מאוד מספיקה. אני עייף פחות מבני אדם שאני מכיר וער הרבה יותר שעות, אבל יש ימים שאני מודע לקושי ואני חושב שאתה מודע לקושי שלך ואתה יודע להכיל גם את הצדדים היפים שיש בעובדה שאתה נורא אנרגטי ואתה גם יודע להתמודד עם הרגעים של החולשה אז אתה בעצם מסוגל לחוות את עצמך באופן הרבה יותר שלם".

"להיות אדם שלם זה לא לראות את מה שאתה טוב בו ולהתעלם ממה שאתה לא טוב, להיות אדם שלם זה להכיר בעובדה שיש לך גם חסרונות ולדעת להיעזר ברגעים האלה כשצריך". סיכם השר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר