מצמרר • החטוף על גלעד שליט: "תמשיכו להתפלל, לא מאבדים תקווה"

אייל יפרח, אחד משלושת תלמידי הישיבה החטופים, בהודעה מצמררת מהעבר. אייל כתב על חטיפת גלעד שליט: "לא מאבדים תקווה. מתפללים לה' שיחזיר אותו הביתה" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אייל יפרח (צילום: פלאש 90)

מאז סוף השבוע האחרון, בו נודע על חטיפת שלושת תלמידי הישיבה על ידי ארגון טרור ביהודה ושומרון, הרשת החברתית בארץ גועשת. כל אחד הביע את דאגתו, תפילתו או קבלה שקיבל על עצמו. סיטואציה דומה התרחשה בשנת 2011 כאשר החייל גלעד שליט נכתב בידי ארגון הטרור חמאס והוחזק במשך חמש שנים ברצועת עזה.

באותו הזמן, אייל יפרח תושב אלעד בן 19, תלמיד הישיבה הגבוהה "שבי חברון" שנחטף ביום חמישי לאחר שעלה עם חבריו לטרמפ בסמוך לישיבת "מקור חיים" בגוש עציון, העלה סטטוס נוקב ברשת החברתית פייסבוק, בו קבל על העובדה שבזמן שבו ישנו שבוי ישראלי, ישנם אזרחים שמעדיפים לכתוב על חופשתם אי שם בארץ.

החטוף, שאז היה אזרח חופשי, פתח את הסטטוס במשפט "יש כאלה שנוסעים לאילת ורושמים "יאללה אילת חמישה ימים... יש כאלה שרושמים: "יאללה איטליה עשרה ימים...". יפרח ביקש מחבריו לעזוב לרגע קט את המחשבות על החופשה החלומית ולחשוב על החייל החטוף, גלעד שליט, "אבל תחשבו רגע! מה גלעד שליט היה צריך לרשום? שבוי? לא יודע מתי חוזר הביתה?".

"חברה, גלעד שליט עדיין חי. לא מאבדים תקווה. ובכל יום מתפללים לאלוקים שיחזיר אותו הביתה בריא ושלם", התחנן יפרח בפני חבריו והוסיף, "אם יש לכם לב וגלעד שליט חשוב לכם, תעתיקו את הסטטוס הזה ותעשו לייק. כי גלעד עדיין חי".

היום מכריו שבו להיזכר בסטטוס והגיבו "מי היה מאמין שיבוא יום והסטטוס הזה יקבל משמעות כזאת כואבת.", כתבה אחת, בעוד אחרת הגיבה "רק שאצלך נעשה הכל כדי שזה לא ייקח יותר מדי זמן. מחכים לך".

השמות לתפילה: יעקב נפתלי בן רחל דבורה. גלעד מיכאל בן בת גלים. אייל בן איריס תשורה.

הפוסט שפרסם אייל יפרח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר