שיא: סעודת השבת הגדולה בעולם נערכה בתל אביב

סעודת השבת הגדולה בעולם נערכה בנמל תל אביב והשתתפו בה 2,236 בני אדם. השיא זכה להכרה של נציג ספר השיאים של גינס. בכמה דקות הוגש האוכל לאלפי הסועדים? (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: י. בלינקו)

נקבע שיא גינס לסעודת השבת: נציג מיוחד של ספר השיאים גינס שהגיע מלונדון קבע היום (ראשון) את השיא הרשמי של סעודת השבת שנערכה בנמל תל אביב ובה השתתפו 2,236 בני אדם שהגיעו מרחבי העיר ומחוצה לה. בשנה הבאה מקווים בחב"ד לשוב ולהכפיל את הכמות.

האירוע התקיים במתחם 'האנגר 11', אלפי הצעירים הגיעו שעתיים קודם השבת בכדי לא לחללה. על פי התחרות, חייבים הנוכחים לשמור שבת כהלכתה בזמן התחרות. הנערים ישבו יחדיו לסעודת השבת ללא טלפונים סלולריים, ללא מצלמות וללא מיקרופונים.

לפני כניסת השבת הגיע הרב ישראל מאיר לאו, רב העיר ת"א, ובנאומו ביקש מהקהל הרב להתפלל לשלום החטופים שיחזרו בשלום לביתם במהרה. קהל האלפים נשא תפילה והמשיך בפרקי תהילים.

בזמן הדלקת נרות התאספו יחד קרוב לאלף נשים ובנות והדליקו יחד את נרות השבת, בהנחייתן של שלוחות חב"ד ותלמידות מדרשת חב"ד בתל-אביב.

המלצרים באירוע הצליחו להגיש את המנה הראשונה לאלפי הסועדים בתוך דקה ועשרים שניות בלבד בעוד שאנשי ספר השיאים של גינס התנו את קביעת השיא בכך שכל מנות האוכל הראשונות יוגשו ל-2236 הסועדים בתוך 5 דקות בלבד מתחילת הסעודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר