בנט לחברי החטופים: "הטרמפים הם שחטפו את הילדים?"

שר הכלכלה נפתלי בנט נפגש עם חברי תלמידי הישיבה שנחטפו, ודחה את הניסיון להטיל את האשמה לחטיפה על הטרמפיסטים. "הטרמפים חטפו את אנטבה, גולדווסר ורגב?" (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: דוברות הבית היהודי)

שר הכלכלה נפתלי בנט נפגש בשעות הצהרים (שני) עם חברי נפתלי פרנקל וגיל-עד שער בישיבת מקור חיים שבגוש עציון. "משחר קיום העם שלנו פעלו נגדנו בטרור שהמטרה תמיד לאורך ההיסטוריה היהודית היתה לשבור את הרוח של עם ישראל ורק אחר כך לשבור את עם ישראל" אמר בנט.

"פעולת הטרור הראשונה שבוצעה נגד עם ישראל כעם היתה במדבר, מחוללי הטרור היו עמלק, והם זינבו בנו, בחלשים ביותר, מתוך מטרה לשבור אותנו ולהראות לעולם שהנה עם ישראל, שיש לו כביכול את הקב"ה ואת כל הניסים, הוא חלש. כי זאת תמיד היתה הדרך של עמלק – לשבור את הרוח כדי לשבור את העם".

"גם היום המערכה היא מערכה על הרוח" אמר בנט לתלמידים. "האויבים שלנו יודעים שאין להם שום סיכוי לגבור עלינו פיזית. ניסו את זה במלחמת השחרור, במבצע סיני, בששת הימים וביום כיפור, ולא הולך להם".

בנט התייחס לניסיון להטיל את האשמה על החטופים עצמם: "לפעמים אני רואה בתקשורת ניסיון להכהות את מוחנו, שמנסים להאשים את המשטרה ולהאשים את הטרמפים. מה, הטרמפים הם מי שחטפו את הילדים, זה הטרמפים? באשמת הטרמפים חטפו את חטופי אנטבה, וחטפו את גולדווסר ורגב ואת גלעד שליט? באשמת הטרמפים רצחו פה מעל 1,000 ישראלים באינתיפאדה השניה? לא ניתן להכהות את מוחנו".

"אני יודע שאתם עוברים ימים לא קלים. זה החברים שלכם, זה בני הכיתה שלכם. אבל אתם גם צריכים להוות ומהווים דוגמה, ואתם עומדים גם למבחן, והמבחן הוא מבחן החוסן. לא מקטרים. אנחנו חזקים, לא מתבכיינים. ומתוך עוצמה ומתוך אמונה ננצח. יישר כוחכם. אני יודע שיש פה דילמות. לטעמי המשימה שלכם עכשיו זה ללמוד תורה, להמשיך את השגרה, להתכונן לבגרויות. אנחנו נעשה את שלנו ונזריק את העוצמה לתוך המנהיגות במדינת ישראל ואתם תעשו את העבודה שלכם ותתנו לנו את העוצמה הזאת" סיים השר בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר