חברו של דרור חנין ל'כיכר': "לא מכיר ביקום אדם טוב ממנו"

אבי נעים, ראש מועצת בית אריה ספד בשיחה עם 'כיכר השבת' על חברו דרור חנין, "הוא חבר כמו אח שלי. הוא לא סתם תושב. תשמע, אני לא מכיר ביקום אדם יותר טוב ממנו" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דרור חנין (צילום: משפחתי)

חבריו של דרור חנין הי"ד, עדיין המומים מפטירתו. הם מסרבים להאמין שדווקא הוא - האיש שכולנו נתינה וחסד - נלקח לגנזי מרומים. אל ביתו בבית אריה מגיעים מאז אתמול (שלישי) עשרות מחבריו ומכריו, ובשעה 16:30 ילוו הם אותו למנוחות בבית העלמין בעיר יהוד.

בשיחה עם "כיכר השבת", אבי נעים, ראש המועצה בית אריה, ספד למנוח שהיה לו לחבר קרוב: "הוא חבר כמו אח שלי. הוא לא סתם תושב. תשמע, אני לא מכיר ביקום אדם יותר טוב ממנו. זה אדם שכולו נתינה וחסד. תמיד כשהיו צריכים עזרה הוא היה שם".

"הוא התנדב בארגונים רבים. לפני שלושה ימים הוא התקשר אלי ואמר לי "ארגנתי חבילות לחיילים". אחר-כך הוא לקח את הרבש"צ (רכז ביטחון שוטף צהל"י) של המועצה ויחד ירדו למחסום ארז וכשהם הגיעו התחיל ירי הרקטות, הוא נצמד לקיר כפי הנהלים ורסיס קטלני חדר לו לבית החזה, טיפלו בו בחירוף נפש ולצערנו זה לא עזר. התושבים ממש מרוסקים לאחות את השברים".

חברו, אסף אברס, קצין כבאות והדרכה בכבאות איו"ש, ספד לו בשיחה עם "כיכר השבת": "הוא נמצא בדרך כלל בתחנת מודיעין עילית ומשתתף בפעילויות שונות, הוא סיים את קרוס המתנדבים לפני שלוש שנים. תמיד נגע לליבנו. הוא בחור כריזמטי ודומיננטי. מלח הארץ. הוא תמיד היה ראשון לעשות וזה מאוד מאפיין אותו.

"רוח ההתנדבות והעשייה היא חלק חשוב מתוך הבנאדם אבל אצלו זה ממש ממש התבלט וזה לא הפתיע אותנו שהוא היה הראשון לקפוץ ולהכניס רכב מלא בכל טוב ולרדת לשמח את חיילי צה"ל בדרום". הוסיף אברס.

עמיתו להתנדבות בכבאות, אומר כי חבריו לדרך קיבלו את הידיעה בהלם מוחלט: "את הידיעה שהתפשטה כמו אש בשדה קוצים קיבלנו למעשה בהתחלה באמצעות חברים שהיו שם. תחילה שמענו על הפציעה ומאוחר שמענו שנפטר בבית החולים. אנחנו מתעוררים לבוקר קשה ומנסים לעכל את המצב וכואבים את הטרגדיה".

"קשה לתאר. הוא בנאדם משכמו ומעלה. איבדנו איש יקר בהחלט", אומר אברס. בכוונת חבריו להוקיר את זכרו כבר בימים הקרובים, כך לדברי אסף. "אנחנו מבולבלים ומופתעים. זה תפס אותנו במקום הכי לא צפוי. אנחנו נמשיך לחבק את המשפחה וכמובן שנוקיר את זכרו. נמה שחשוב שהסממן שבלט אצלו זה נושא ההתנדבות ולשם ניקח את זה".

חבר אחר של דרור הוסיף, "זה לא נתפס, דרור הלך לעזור ולסייע, אדם שכולו נתינה ודווקא אז הוא נהרג מפצמ"ר".

דרור חנין הי"ד, בן 38 מבית אריה, נפגע אתמול מפגיעה ישירה של פצצת מרגמה באזור עוטף עזה. לאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה, הוא הובהל לבית החולים ברזילי באשקלון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

דרור חנין ז"ל הגיע למקום בכדי להביא לחיילים אוכל ולשמחם, אך הדבר, לצער כולם, עלה לו בחייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר