עובד דרוזי ב'ארומה' כינה בטעות קצינת צה"ל "זבל"

קצינת צה"ל שנכנסה לסניף ארומה בהרצליה הופתעה לגלות כי העובד הדרוזי רשם עליה "זבל" בחשבונית הקניה. מארומה נמסר כי מדובר באי ההבנה, העובד התנצל (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

קצינת צה"ל שנכנסה לסניף ארומה בהרצליה, בכדי לרכוש מאפה וקפה, בעת שובה מיום שירותה בבסיס הצבאי,טוענת כי העובד הדרוזי ביקש ממנה את שמה - כך לפי נוהל החברה, וכאשר היא קיבלה את החשבונית היא נדהמה לגלות כי העובד כתב "זבל" במקום לכתוב את שמה.

הקצינה בחרה שלא לוותר על כבודה וכבוד חיילי צה"ל שנוהגים לפקוד את המקום ובחרה לעורר את תשומת לב החברה. היא צירפה את צילום החשבונית וכתבה את שאירע בדף הפייסבוק של החברה: "סניף ארומה הרצליה מסביר פנים לקציני צה"ל... היום בשעה 18:35 הגעתי לסניף ארומה בהרצליה (המנופים) במדים. המוכר שענה לשם סעדאת בחר להתעלם מהשם שלי והדביק לי שם חדש..".

עד מהרה צילום החשבונית זכה לתפוצה רחבה ברשתות החברתיות, אך לאחר מעשה התברר כי לא מדובר בעובד ערבי אלא בעובד דרוזי ששירת שירות מלא בצה"ל ואף תמך בלחימה ברצועת עזה ופרסם בדף הפייסבוק שלו דגלי ישראל לאות תמיכה וכי השם שנכתב בחשבונית נבע מטעות בשמיעת שמה של הקצינה.

בחברת 'ארומה' מיהרו להגיב בדף הפייסבוק של החברה: "הבוקר קיבלנו תלונות רבות על מקרה שארע בסניף ארומה בהרצליה פיתוח. נטען כי אחד מעובדי הסניף קרא לקצינה בצה"ל בשם גנאי, דבר אשר אינו מתקבל על הדעת לכל אדם באשר הוא, לכל לקוח באחד מסניפי הרשת ובמיוחד לא בימים טעונים אלו".

"יצאנו לברר את המקרה בדחיפות המירבית. ניסינו ליצור קשר עם הלקוחה אשר פירסמה את הפוסט, אם כי עד עתה לא קיבלנו מענה. ביררנו את המקרה יחד עם זכיין הסניף, בדקנו את רשימת שמות העובדים, את מצלמות הסניף, את הקופה הרושמת ודיברנו עם העובד שעמד בקופה באותה העת", הוסיפו בחברה.

לדבריהם, הייתה אי הבנה בין המתלוננת לעובד שהתנצל על-כך מאוחר יותר: "מהבדיקה שערכנו התברר שהעובד שירת שירות צבאי מלא, של 3 שנים ואין לו שום דבר נגד חיילי צה"ל. שמו של העובד אינו השם שצוין על ידי הגולשת. לטענתו, כאשר שאל העובד את הלקוחה לשמה, שמע את השם IZABEL או ZABEL ולכן זהו השם שרשם בחשבונית. העובד התנצל על אי ההבנה, ואף פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלנו עם התנצלותו".

"בשבועות האחרונים ארומה ישראל תורמת ומפנקת את חיילינו בדרום, וכמובן שאנו מגנים כל ביטוי גנאי מכל סוג שהוא ומתנצלים במידה ומישהו נפגע מהמקרה". הוסיפו בחברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר