שלושים למותו של אורון שאול: המשפחה מתאבלת ללא קבר

בני משפחת שאול, חברים ומכרים, ציינו את השלושים למותו של אורון שאול הי"ד שהוכרז כחלל שמקום קבורתו לא נודע. "הוא לא איתנו ואין לנו קבר", מספר בן משפחה בכאב (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אורון שאל הי"ד (מתוך פייסבוק)

בלעדיו ובלי גופתו: בני משפחתו של סמל-ראשון אורון שאול הי"ד, ציינו את שלושים ימי האבל כאשר עדיין אין להם קבר להשתטח עליו. בנם, הוא החלל היחיד שנהרג במבצע "צוק איתן" ומקום קבורתו לא נודע

את יום ה-30 ציינו בני המשפחה, הוריו הרצל וזהבה ואחיו אופק ואבירם, יחד עם יותר מאלף בני אדם בטקס אזכרה שהתקיים ביישוב פוריה עילית - מקום מגוריהם. בטקס השתתפו בני משפחה וחברים, לוחמים וחברים לנשק שהעלו זיכרונות מהעבר.

בטקס השתתפו קצינים בכירים בצה"ל ומפקדים במשטרת ישראל. כמו כן השתתפו חברי-כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור נוספים וגם שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה.

"אנחנו חיים במצב של חוסר אונים כזה. הוא לא איתנו ואין לנו קבר. אין לנו מקום שבו אנחנו יכולים להגיע אליו ולומר לנו כמה אנחנו אוהבים אותנו. כמה הוא חסר לנו. זה ממש קשה", אומר קרוב משפחתו בשיחה עם "כיכר השבת".

"אנחנו עדיין שם, במצב הזה שכאילו הוא איתנו. קשה לנו לחשוב שאורון לא איתנו, זה לא נתפס. בכל החודש הזה הבנו עד כמה הוא היה גיבור ומלח הארץ. אחד שנלחם בשבילי ובשבילך ובשביל כולם כדי שנוכל לחיו בארצנו בשלום וברוגע", הוסיף קרוב המשפחה.

באשר לאי מציאת גופתו, הוא אטמר כי בני המשפחה מקווים כי גופתו תוחזר: "אנחנו מאוד מקווים שבהסדרה עם חמאס, גופתו תוחזר ושנוכל לקבור אותו ושנהיה כמו כולם שיכולים לעלות לקבר יקיריהם. זו בקשה לגיטימית אני חושב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר