רוכשי דירות מצ. לנדאו אינם מוגנים?

למרות דבריו של פקיד במשרד השיכון לפיהם רוכשי הדירות בצ. לנדאו מוגנים, עולה כי כ-200 רוכשי דירות דרך שיכון בינוי עלולים להיפגע במקרה של איחור בקבלת הדירות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

האם רוכשי הדירות בחברת צ. לנדאו אינם מוגנים? בדיון שהתקיים אתמול (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעניינה של החברה, התברר כי דברי הפקיד במשרד השיכון ולפיהם רוכשי הדירות בחברה ממוגנים, אינם מדוייקים.

לפי הדיווח ב-News1, בפני השופט התברר כי בפני רוכשי הדירות ישנן שלוש סכנות. מדובר בעיקר בכמאתיים לקוחות שרכשו את הדירות משיכון בינוי.

הלקוחות עלולים לקבל את דירותיהן באיחור זאת לאחר שהחברה הפסיקה את עבודה בכמה בניינים לאור המשבר שפקד אותה. במידה ואכן המפתחות יתקבלו באיחור של חודשיים, הרוכשים יזכו לפיצוי בסך 7,500 שקל, ו-1,000 שקל נוספים לכל חודש איחור מעבר לחודשיים.

לפי הדיווח, חברת "מערכות ביוב" הנמנית על אחת החברות הנושות, הציעה לבית המשפט לדרוש מכל רוכש להוסיף סכום מסוים על הנכס ואחרי שכולם ישלמו, הכספים ירוכזו בקרן מיוחדת שתפצה את הפסקים וקבלני המשנה להם לא היו בטחונות לעבודתם.

הסכנות המדוברות הינן מידיות למאתיים רוכשים בשיכון ובינוי ולכמאה רוכשים שקנו דירות בפרויקטים אחרים. כך גם לגבי שלושים וחמישה רוכשים מהחברה באשקלון ובקריית גת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר