נתי לסרי לניר ברקת: "תסיר תמונות הזמרת לידי גאגא"

הסערה הבאה? הופעתה של זמרת גויה בשם גאגא שתתקיים במוצאי-שבת הקרובה, מעוררת סערה בקרב גורמים חרדים בירושלים, זאת בעקבות הדבקת שלטי החוצות המקדמים את ההופעה, בשכונות החרדיות, ובהם תמונות הזמרת בלבוש פרוץ (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הופעתה של זמרת גויה מארה"ב בשם גאגא שתתקיים במוצאי-שבת הקרובה, מעוררת סערה בקרב גורמים חרדים בירושלים, זאת בעקבות הדבקת שלטי החוצות המקדמים את ההופעה, בשכונות החרדיות, ובהם תמונות הזמרת בלבוש פרוץ.

בעקבות כך, חבר מועצת עיריית ירושלים, נתי לסרי (ש"ס), שיגר מכתב זועם לראש עיריית ירושלים ולגורמי עירייה בכירים נוספים, בו הוא קבל על פרסום החוצות.

"נדהמתי להתעורר הבוקר לפרסומות שחץ ותועבה הפוגעות קשות ברוב תושבי ותושבות ירושלים, המופיעים בשלטי החוצות של המופע", כתב.

לסרי דורש מראש-העיר להסיר את שלטי החוצות המדוברים: "בטוחני כי רגישותך הרבה ואחריותך כלפי תושבי העיר וכלפי נציגיהם במועצת העיר, יובילו לבירור דחוף על נסיבות מצערות אלה, כאשר בריכוזי השכונות החרדים ממנה ואליהם (דוגמת כביש בגין וכביש רמות) תהווה דלק לקיצונים אשר ירצו להבעיר את העיר, כאשר מפירים בראש חוצות את הסטטוס קוו והרגישות לצרכים הבסיסים של תושבי העיר מאז ומתמיד".

חבר המועצה, נתי לסרי, הגיב בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי מדובר ב"עוד נגיסה בקדושת ירושלים". לדבריו, "זו הפקרות בנוגע לרגשות וערכי תושבי ותושבות העיר המסורתיים והחרדים כאחד. עולים מדרגה באטימות מכוונת״.

עוד מדברי לסרי: "מי שמתעלם משמירת השבת ומצב השכונות מעורבות, יתעורר הבוקר בשכונות החרדיות לפריצות נוראה שכל ילד חיידר או אברך כולל נתקל בה.

״אני מאמין שפנייתי למנכ"ל העירייה תסייע לטיפול בתקלה והדבר יובא לפתרון מיידי", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר