מחאה? מכירות המילקי עלו בחדות

לרגע נראה כאילו המחאה החברתית תופסת תאוצה. אך שבוע לאחר החרמת המילקי והקורנפלקס, נראה כי מכירות המילקי גדלו בחדות ואף שולשו ברשתות בהן נעשתה הנחה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

מחאה? הצחקתם את שטראוס. למרות מחאת המילקי, מעדן השוקולד של קבוצת שטראוס, שקרא לציבור הישראלי שלא לקנות את המוצר בעקבות ההבדל המשמעותי במחירו בישראל לעומת ברלין, נדמה כי המחאה כלל לא פגע בכיס של החברה ודווקא להפך. על-פי אתר גלובס, המכירות עלו בכ-15% ברמה ארצית.

העלייה ברכישת המוצרים ככל הנראה טמונה בכך שמספר רשתות כדוגמת רמי לוי שיווק השקמה וויקטורי ורשת מחסני השוק שהורידו את מחירי מוצר המחאה לשקל. בעוד המבצע אצלם נמשך, ברשת מחסני השוק שהורידה את המחיר ל-90 אגורות, הופסק המבצע ביום שישי האחרון.

המחאה החלה בעקבות פוסט ויראלי שהופץ ברשתות החברתיות ועורר את חמתם של ישראלים רבים. בפוסט נערכה השוואה בין מחיר מעדן "מילקי" בארץ למעדן דומה בברלין, גרמניה.

מהשוואת המחירים עלתה תמונה שבהחלט עוררה זעם רב: פער של מאות אחוזים על עשרות מוצרים אותם צורכים ישראלים רבים על בסיס יומי.

כאמור, אחד המוצרים עם הפער הגדול ביותר הוא מעדן "מילקי" של חברת "שטראוס", כאשר הפער בין המחיר שלו בארץ לבין מעדן דומה בברלין הגיע ללא פחות מ-221 אחוז(!).

השוואה שגרמה לרבים לחשוב לעזוב את הארץ לטובת ברלין. יוזמי המחאה קראו לאזרחי המדינה לנהוג כך ולטענתם מהלך זה יעורר ביקורת בממשלה ובכנסת ואולי אז הציבור הישראלי יזכה להוזלת מחירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר