יוזם מחאת המילקי נחשף: נאור נרקיס מרמת גן

נאור נרקיס, צעיר בן 25 מרמת גן במקור, הוא יוזם מחאת המילקי. כך נחשף ב'מגזין' של ערוץ 10. נרקיס תקף את נתניהו: "מי שנכשל פעמיים לא מגיעה לו שום הזדמנות לתקן" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נאור נרקיס לצד מילקי (צילום מסך מערוץ ומעמוד הפייסבוק של מילקי10)

נאור נרקיס, צעיר בן 25 מרמת גן במקור, הוא הישראלי שעומד מאחורי מחאת ה"מילקי". בראיון ל"מגזין" בחדשות ערוץ 10 תקף נרקיס את ראש הממשלה בנימין נתניהו שלדבריו: "מתעסק כל היום באיראן, במדינה האיסלאמית ובחמאס. אני לא מזלזל בדברים האלה, אלה דברים מסוכנים, אבל יותר מסוכן זו ההזנחה הטוטאלית של החיים של הישראלים".

"אני אומר לך, בנימין. תקשיב לי, החיים שלנו צריכים להיות טובים כדי שנישאר פה. אם הדור שלך שנולד בצל של השואה מרגיש שזה מספיק רק לשרוד בישראל, אז הדור שלי אומר לך שנכון, צריך לשרוד, אבל צריכים לחיות טוב בישראל כדי שנהיה שם. אם לא יהיה בישראל מספיק טוב, אנשים יילכו. אני ציוני וצריך לחיות טוב" הוסיף נרקיס.

"אני ציוני, ישראל צריכה להציל את עצמה ממנהיגים כושלים. ראש הממשלה נמצא חמש שנים ואחראי לרוב המדיניות הכלכלית של היום, מי שנכשל פעמיים לא מגיעה לו שום הזדמנות לתקן. הוא לא צריך להיות שם בכלל" הסביר נרקיס.

כיום מתגורר נרקיס בברלין, אולם כאמור הוא מגיע מרמת גן. הוא שירת בצבא בחיל המודיעין וכקצין בחטיבת המחקר באמ"ן. לפני כשנה הוא השתחרר משירות צבאי ועזב את הארץ. "אני בברלין, אני נמצא כאן. אני יכול להגיד שכל מה שאמרתי זה אמת, לא עומד מאחוריי אף אחד. זה באמת בא ממקום אמיתי של מישהו שמבין שגם אם הוא יעבוד 30 שנה בישראל אין לו סיכוי להגיע לבית. בגלל זה אני פה".

(צילום מסך מערוץ 10)

"מיד אחרי שהשתחררתי מהצבא עזבתי את הארץ. בהתחלה לצרפת ואחר כך לברלין. כשאתה מבין שיוקר המחיה בטבריה זהה ליוקר המחיה בברלין אתה לא חושב פעמיים. ברלין זה גם מקום בינלאומי, מעניין, מקום שהכול קורה בו. אני אישית מעדיף לגור בתל אביב, אבל זה יקר לי מדי".

"פה אני מוציא 30% פחות על אוכל, אני מוציא פחות על שכירות ובית, זה עולם אחר. הסיפור של הרבה ישראלים שגרים כאן זה שהם גרים בבירה של המדינה הכי חזקה באירופה וחוסכים כאן כסף כדי לקנות דירה במדינה מותקפת טילים במזרח התיכון? זה מצב הזוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר